5 Temmuz 2013 Cuma

Christopher Street Day... (+18)

Evet suçluyum, yazmayalı baya bir zaman geçti ve bunun da farkındayım.Bu süre zarfında o kadar çok şey oldu ki hayatım da bazen kah güldüm bazen ise lanet ettim.

Berlin de halen bir günümün nasıl geçeceğini tam anlamıyla kestiremiyorum her gün yeni bir olay ile karşılaşıyorum.Yine Berlin Branderburger Tor tarafların da  arkadaşımla gezerken bir ne ne görelim Festival.

Ve biz çok mutluyuz  : ))

Tabi en başta Festivalin ne ile alakalı olduğunu bilemedik ama Festivalin içerisine dalınca aslında ne tür bir ortama girdiğimizi fark ettik.

 CSD ( Christopher Street Day ) bu festival hakkında sizlere biraz bilgi vereyim.Ayrımcılık ve dışlanma karşıtlığı ve LGBT hakları adına Avrupa'nın bir çok şehrinde düzenlenen bir festival.Ayrıca bu Festival bir çok ülke de farklı isimlendirilmiştir ; Gay Pride, Pride Parade ve ülkemiz de de LGBT Onur ismi ile adlandırılmıştır.
Türkiye de böyle bir festivalin olduğun dan haberim yoktu ve burada bu konu hakkında bir çok bilgi edindim.Evet şimdi Festivale gelecek olursak kesinlikle bu Festivali destekliyorum sonuçta herkesin kendi özgür hakkı dilediği gibi yaşayabilir dilediği insanlarla.

Aslında Festival çok renkliydi muhteşem bir konser vardı arkadaşımla eğlencenin dibine vurduk lakin aslında Festivalimiz iyi giderken çok enteresan olaylarla da karşılaştık şöyle ki ;

Bu fotoğrafın üstüne bir şey söyleyemeyiz sanırım zaten anlamışsınızdır. Festival de gezerken yanımda ki arkadaşla bir anda ulan biz nereye düştük diye kendimize sormaya başladık.Hatta şöyle bir konuşmamız vardı ;

X : Tuna yan tarafta çok enteresan şeyler oluyor.
Tuna : Ne oldu ki !( ve sağ tarafa bakış atarız )
Tuna - X : Yok artık cüşşşş o kadar da değil yuh ....

Aklımıza gelen tüm kelimeler bir bir ağızdan çıkıyor. Bu arada ne gördüğümüze gelecek olursak o da bize kalsın :)

Tabi biz bunları yaşarken bir yandan da artık dönsek mi diye düşünüyoruz ama bir yandan da eğleniyoruz ve her şeye rağmen kalmaya devam ettik.Tabi kaldıkça saatler ilerledikçe yine enteresan şeyler görmeye başlıyoruz.

Festival böyle devam ederken bir yandan da arkadaşla sürekli fotoğraf çekiniyoruz, Festival alanın da bir sürü orijinal kıyafetli insanlarla fotoğraf çekilmek eh bundan da baya bir keyif aldık ve artık yeter deyip yurdun yoluna koyulduk.

( Fotoğraf çekindiğimiz bir kişinin Türkiye de ki olayları bize sorması beni ve arkadaşımı çok şaşırttı ve o saatten sonra herkes Türkiye de ne olup bitiyor bunu takip ediyor tezine vardık ) 

Sanırım benim ve arkadaşım için çok enteresan bir Festivaldi ve böylesini bir daha yaşayacağımı sanmıyorum.Bu arada Arkadaşımın favorisi Victoria'S Secret Meleği'nin fotoğrafını paylaşarak kapanışı yapayım.

Bu arada yanım da ki arkadaş kız arkadaşım  : ))
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder