23 Temmuz 2013 Salı

Lodz'un o taşlı yolları ...


Kopamıyorum ben Polonya dan kopamıyorum.

Şimdiki rotam Lodz. Buraya uğrama sebebim gezimin ilk durağı olması aslın da tam öyle de diyemeyiz.Şöyle ki ben Torun'a gitmek için yola koyuldum ve Lodz da aktarma yapmam gerekiyordu ve yanılmıyorsam 6-7 saatlik zamanım olduğu içi burayı da gezeyim dedim ki şansıma da burada Erasmus'lu bir arkadaşım vardı ve gelmişken onu da göreyim dedim.

Lodz'u gördüğüm için gerçekten çok mutlu oldum çünkü burayı beğendim.İşin açıkçası buraya geldiğim de kafam da çok da bir fikir yoktu evet burada ki binalar çok eski ve aman aman bir yer değil ama ben çok beğendim.

Buraya geldiğiniz de çok da bir beklentiniz olmasın gerçekten çok küçük bir şehir ve tam olarak şehri bilmesem de yapılacak çok da şey yok lakin beni Lodz'un o taşlı yolları kendisine aşık etti.Eski binalar hep bir ağızdan yaşanılanları anlattı işte ben şehrin bu yönüne vuruldum.

Öncelikle çok şirin bir şehir her yer tarih kokuyor.Her yapı eskilerden izler taşıyor bir nevi  zamanda yolculuk yapmamı sağlıyor.Beni en çok yıkık dökük binalar etkiledi ve orayı gördükten sonra anladım ki benim bir yeri beğenmem için binaların bana bir şeyler anlatması gerekiyor :)

Burada ki arkadaşa gelecek olursak işin açıkçası ilk defa burada yüz yüze görüştük ve gerçekten onu tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum.Yaptığı şeyi yapmak için değil gerçekten istediği için yapıyor ve beni gezdirmek için çok değerli vakitlerini bana ayırdı buradan kendisine tekrardan çok teşekkür ediyorum umarım tekrar görüşme fırsatımız olur.

Arkadaşım ilk defa birine Lodz'u gezdiriyorum ve çok mutluyum demesini halen unutmadım :))

Lodz'u gezme konusunda arkadaşım çok yardımcı oldu.Sanırım çoğu yeri gezdik diyebilirim.Gezimiz ilk başlar da çok güzel başladı sonlara geldikçe biraz koşuşturma ile geçti çünkü otobüsümü kaçırma olasılığım vardı.Neyse ki öyle bir durumla karşılaşmadım.

Otobüse biner ve artık Torun yollarına koyulmaya başlarım ..

Bu şehri unutmamak ümidiyle yeni şehirlere merhaba ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder