25 Temmuz 2013 Perşembe

Küçük, şirin Torun ...


Gecenin karanlığında açtım gözlerimi, üç saatlik yolculuğun ardından artık Torun dayım.

Torun da beni bekleyen arkadaşlarım vardı sağ olsunlar beni karşılamaya gelmediler , şaka bir yana zaten gelmeyeceklerdi :)

Torun otogarına varır varmaz hemen bir taksiye atlayıp Old Town'a gittim çünkü artık benim şansıma olsa gerek Torun'a vardığım akşam Erasmusluların veda partisi vardı ve ben üç saatlik yolculukta yarı uyanık yarı uyuduğum için kafam bin beş yüz oldu ama Partiye katıldığım anı sanırım hiç unutmayacağım çünkü uykulu bir moddan hemen clup havasına geçmem çok zamanımı almadı : )

O gece gerçekten çok mutlu oldum çünkü uzun süre görmediğim arkadaşlarımı tekrar görme fırsatı buldum.O gece hepinizin de tahmin edeceği gibi içtik ve çok geç saatlerde yurdun yoluna koyulduk.

Ertesi gün Torun'u gezmek için can atıyorum.Bu arada Avrupa'nın çoğu şehrinde Old Town var ve bizim ilk durağımız burası oldu.Torun'un çok küçük bir şehir olması kesinlikle güzelliğinden bir şey kaybettirmemiş.Çok şirin bir şehir kızlarına zaten laf edemem : )

Her şey bir meydanda toplanmış ve gittiğim de hava mükemmeldi anlayacağınız tam yazlık hava vardı tabi böyle olunca her yer insan : )

Öncelikle Polonya'nın her şehri gibi burası da pahalı değil ve bir sürü eğlence mekanları var.Ayrıca eğlence mekanlarında sadece öğrencilerin girebildiği yerler de var ve mekanların çoğuna giriş ücretsiz ve daha önce de dediğim gibi çok ucuz .Şöyle ki burada ki arkadaşlar gece clup'a gidecekleri zaman taksi tutuyorlar o derece ucuz hayır Berlin de ben bunu yapsam heralde burada çok kalamam :)

Tabi Polonya'yı görünce keşke ben de böyle küçük bir şehir de Erasmus yapsaymışım diye hayıflandım ama olsun Berlin'i de seviyorum .

Ayrıca Torun'a özel bir şey değil Polonya'nın çoğu şehrin de hep küçük binalar var bu gerçekten çok hoşuma gitti ve ayrıca küçük olduğu gibi hep tarihi binalar.

Kıssadan hisse Torun'a bayıldım.İyi ki buraya gelmişim diyorum ve yolu düşecek olan arkadaşlar var ise kesinlikle pişman olmazsınız...

Diğer durağımız şu meşhur '' Gdansk '' ve ilk defa tek başıma gezeceğim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder