10 Ağustos 2013 Cumartesi

Bayram; mutlu ve birazcık da buruk ...


Gene bir bayram yaşıyoruz ve ben gene Berlin'deyim.Berlin de yanılmıyorsam 2. Bayramımı geçiriyorum ilki Kurban Bayramıydı.İşin açıkçası bayramın olduğunu bilmesem hiç bayramdan haberdar olamayacağım.Buradayken biraz daha Bayram havasından uzak oluyoruz.

Ailemden ayrı geçirdiğim 2. Bayram umarım bundan sonra ayrı geçirmek zorunda kalmam.Burada ki bayram havasına gelecek olursak pek bir şey yapmadım.İlk gün yurtta pinekledim ve yaşça benden büyük olan arkadaşların ellerini öptüm ama ne yazık ki para koparamadım hayır buda yetmezmiş gibi şekerde alamadım : ) Şaka bir yana yanımda ailem olmasa da samimi arkadaşlarımın yanımda olması olmayan enerjime enerji kattı.Bayramın ilk günü şahsen böyle geçti.İkinci gününe gelecek olursak da burada eğitim verdiğim Derneğe gittik arkadaşlarla bayramlaşmaya.Uzun zamandır da Derneğe gitmiyorduk bizim için de iyi oldu.

Derneğe gittiğimiz de sağ olsunlar Bayram için hazırlık yapmışlar sanırım tatlısından tutun tuzlusuna kadar her şey vardı anlayacağınız masa mükemmeldi : ) Bir şeyler atıştırdık sohbet muhabbet güzeldi ve Dernekte bir kaç saat oturduktan sonra '' La Femme Cafe '' canlı müziğe gittik.Tek kelimeyle mükemmeldi.

Bir yandan şarkılara eşlik ediyoruz bir yandan da eğleniyoruz mükemmel bir ortam vardı ayrıca burada Cuma ve Cumartesi günleri Türkçe canlı müzik oluyor eğer Berlin'e gelirseniz mutlaka buraya da uğrayın mekanın içerisi hoş.

Yabancı bir ülkede olup da Türkçe Canlı müziğin olması süper olsa gerek; türkü, pop vs.

Bir Bayramı da böyle atlatmış olduk.Ne kadar da bu bayramı birazcık buruk geçirsem de iyi ki arkadaşlarım yanımda ve iyi ki Erasmusu Berlin de yapıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder