1 Ağustos 2012 Çarşamba

Hibe ...

Günlerden Çarşamba ve bu genç okula gider tabi giderken de yanında bazı belgeleri de götürmesi gerekir : )

  • Pasaport
  • Euro Iban Numarası
Evet arkadaşlar hepinizin de bildiği gibi artık Türkiye de ki işlerimin çoğunu halletmiş bulunmaktayım en azından zor dediğimiz kısımları hallettim diyebilirim.

-Eeee işlerimiz bitti mi ?

-Nerdeeee : )

Arkadaşlar Erasmuslu olunca işler ha deyince bitmiyor ama bundan da çok şikayetçi değilim.Şimdi gelelim sıradaki işleme.


Evet sizinde yukarıda ki yazıda gördüğünüz gibi konumuz '' HİBE ''.Arkadaşlar benim Üniversitem Hibe için Halk Bankasından Euro hesabı açmamı söyledi ki bende öyle yaptım  ( Arkadaşlar Üniversitenizin AB Ofis Görevlisinin sizlere söylediği Bankadan Hesap açmalısınız çünkü bu işlem Üniversiteden üniversiteye değişiyor ) ayrıca bu hesabı açtırırken de Bankacılık hesabını da açtırmam gerekiyordu ve bunu yaparken de Euro hesabının yanınla TL hesabı açtırmam gerekiyormuş ve bende Euro hesabının yanında TL Hesabı da açtırdım.

Bu hesabı açtırdıktan sonra daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi vizem gelmişti ben hesap numaram ve vizem ile AB Ofisin yolunu tuttum.Çok şükür bugün çok sıcak değildi hava o yüzden okula rahat gittim : )

Neyse benimle ilgilenen bayanın yanına giderek bu anlaşmamızı yapmış bulunduk bunu yaparken de yukarıda belirttiğim bazı evrakları onlara vererek o hibenin ne kadar olduğunu ve kaç aylık olacağını hesapladıktan sonra bu belgeyle tek bir işim kalmıştı ve o da imzam : ) İmzamı da atınca bu anlaşmayı da bitirmiş olduk.

Ayrıca şöyle bir müjdeli haberde aldım büyük ihtimalle Hibe ben Almanya'ya gitmeden hesabıma yatabilirmiş.Bu beni çok sevindirdi tabi bu Hibe'nin yatması durumu anlaşma sırasına göre veriliyormuş ve sanırım ben anlaşma yapan 13. kişiyim bu yüzden Hibe'nin gitmeden yatma olasılığı yüksek ve umarım yatar da bende bu güzel haberi sizlerle paylaşmış olurum : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder