24 Ağustos 2012 Cuma

Online Başvuru ...

Her geçen gün sanırım biraz daha uzaklaşıyorum burada ki hayatımdan.Nedendir bilinmez bir yandan seviniyorum tabi bir yandan da üzülüyorum.

Neyse daha içli konuşmaya var :)

Şimdi gelelim sıradaki işleme.Efendim ben sürekli maillerimi kontrol eden bir vatandaşım.Sanırım günde 5 - 6 defa maillerimi kontrol ederim.Yine maili mi kontrol ettiğim bir gün TU Berlin den Beatrice Vinci hanım efendi online başvuru yapmam için bir mail attı ki ben zaten başvurumu çok önceleri yapmıştım bir de online yapmak gerekiyormuş neyse onu da bugün itibariyle halletmiş oldum.

Hayır o değil artık maillerime bakmaktan korkar oldum her gün yeni bir şey çıkarıyorlar.Zaten şu sıralar Sosyal Güvenlik Kurumunda ki çalışan bazı vatandaşlarla aram bozulmak üzere sabrediyorum yani bu işlerde tam üstüne geldi.

Artık belge ile uğraşmadan Berline gitmek istiyorum çünkü Türkiye de durduğum her an karşıma yeni yeni icatlar çıkarıyorlar hayır sanki hepsi bana çalışıyor arkadaş git başkasıyla uğraş demi neden ben hiç !

Neyse konuyu çok dağıtmadan efendim bu online başvurumu yapmakla birlik de bir de çıktısını aldım ayrıca bunun yanın da hem Vizemin Hem de Pasaportumun Fotokopisini çektirdim ve bunların yanında da Türkiye deki okulumdan transkript ve Berlin den alacak olduğum Sağlık Sigortasıyla beraber Berlin deki AB Ofisine vermem gerekiyormuş.Hepsini tamamladım sadece Sağlık Sigortası kaldı onuda artık Berline sakladım : )

Bir yandan bu işimi hallederken bir yandan da AT/11 Belgesini halletmeye çalışıyorum bu işimi de halledince en kısa zaman için de sizlerle paylaşacağım.

Sanırım sıra artık ve sonun da AT/11 Belgesine geldi !!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder