16 Ağustos 2012 Perşembe

Zaman Aşımı ...

Merhabalar !!!!

Yazmayalı baya olmuş ama sizleri unuttuğumu düşünmeyin her gün blog'umu kontrol ediyorum : ))
Yazmadığım günler zarfın da hayatıma dair çok da bir gelişme olmadı aynı şeyler dersler kurslar belgeler ve güzel bir tatil : ) Şimdi gelelim bu süre zarfında neler yaptım onları küçük notlar şeklin de sizlerle paylaşayım.
Öncelik tabi ki de dersler : ) yani öğrenciyiz başka ne önceliğimiz olabilir ki demi ama !


  •  Yaz Okulu ...
Bildiğiniz gibi çoğu arkadaş geçemediği veya okulu erken bitirmek için yaz okuluna gelerek üstten ders alır ve ben seneye Almanya da olacağım için üstten ders alanlardanım.Benim normalde son sınıf da toplam ( her iki dönem ) 12 dersim var ve ben yaz okulumun bitmesi ve sınavlarımın açıklanmasının ardından son sınıfıma toplam 4 ders bıraktım.Yaz okulunda 5 tane ders almıştım ve 3 dersi de dönemde üstten almıştım çok şükür hepsini verdim ve 1 yıl Almanya da toplam 4 ders alacağım ve bu 4 dersi verince Almanya da mezun oluyorum : )

Umarım şanslı bir yıl geçiririm de okulu orada bitiririm artık Yüksek Lisans Programına katılmak için biran önce çalışmalara başlarım.Bu arada bu kalan 4 dersimin 2 si seçmeli 2 si de alan dersim ve eğer sizlerin de böyle bir şansı var ise eğer alabiliyorsanız bence alan derslerini alın çünkü Yurt dışı dönüşün de orada geçtiğiniz dersleri saymaya bilirler gerçi benim o 2 tane alan dersi saydıracağım da meçhul ama sağ olsun Erasmus Koordinatörüm bu konu da çok sıkıntı çıkarmadı. 

  • Bilet ...
Evet arkadaşlar tabi bu arada bilet işini de bir an önce halletmem gerekiyordu.Ayrıca firmanın ismini vermem reklam amaçlı değildir bunu belirtmek isterim yani bana bir kazancı yok : )

Şimdi gelelim konu ya öncelikle bileti internetten almaya çalıştım ama ne hikmetse 2 tane internet sitesin de uçak bileti farklı gözüküyordu ve ben bunun farklılığının sebebini anlamadığım için 444 0 797 numaralı çağrı merkezini tuşlayarak bunun neden olduğunu sordum ve bana bu bilet olaylarının acentelerin de yaptığını ve benim bir acentenin sitesinden baktığımı söylediler ki haklılardı : )

Bu arada internet adresini buradan bulabilirsiniz.

Efendim ben bileti artık Çağrı Merkezinde ki bir bey ile halletmeye çalıştım yani ben ilk defa uçağa bineceğim için daha önce hiç bilet almışlığım da yok : ) Neyse ki 21 Eylül 2012 Antalya - Berlin Tegel Havalimanına  11:45 - 14:10 saatleri arasına biletimi aldım ve konuşmamız da ben mail adresimi de vermiştim ve mail adresime bütün bilgiler geldi ayrıca biletimi de bu sayede almış oldum.Unutmadan biletimi 379.67 TL ye aldım bilmiyorum biletimi pahalıya almış olabilirim ve diğer hatırlatmayı da yapayım uçuş günün den bir kaç gün önce Çağrı Merkezini tekrar aramam gerekiyormuş çünkü uçuş günü veya saati değişebilirmiş !

  • Valizim ...
Arkadaşlar tabi ben bunları sizlerle paylaşıyorum lakin size verdiğim sırada gerçekleştirmedim .İşin acı tarafı ben önce valizimi aldım daha sonra uçak biletini .Sizler önce biletinizi ve daha sonra valizinizi alın. ( yanda ki fotoğraf efendim benim eserimdir ! ) Bunun sebebine gelecek olursak da ben uçak da ki bagaj hakkın 30 kilo olduğunu duyduğum için gittim en büyüğünden güzel mi güzel bir valiz aldım ama biletimi alınca büyük bir talihsizlik yaşadım Sun Express Bagaj hakkımın 20 kilo ile sınırlı olduğunu söyleyince ben bir müddet yerim de kala kaldım.Sanırım bir ortanca boy valiz almam gerekecek.Tabi ben parasında değilim ama arkadaş Berline gidiyoruz yani çok pahalı bir şehir o yüzden ne kadar az masrafla gidersem orada biraz daha rahat olurum diye düşünüyorum.Neyse artık yapacak pek de bir şey yok ! 

Kader : )))


  • Almanca Kursu ...
Ben bunları yaşarken bir yandan da Almanca Kursum devam ediyordu.Tabi ben onunla bununla uğraşınca ve araya vize - finaller girince ne yazık ki kursa çok da zaman ayıramadım.Almancam da çok yok yani devam etsem beni bir çok konu da donanımlı hale getirebilirdi.Neyse bende artık evim de kelime ezberlemeye çalışıyorum kendime bir hedef belirledim günde 10 kelime ezberliyorum ve önümde 1 aydan fazla zamanım var nereden baksanız Almanya ya gidesiye kadar 300 kelimeyi geçerim ki bu da bana çok rahat yeter.


Bunları yaparken de bir yandan da AT/11 Belgesini halletmeye çalışıyorum ve onuda halledince sayfamda paylaşacağım ve şunu da belirtmek istiyorum Arkadaşlar TU Berlin Konaklamak için bir yer ayarlamıyor belki bunu biraz geç söyledim ama gene de bu yazımda belirteyim bunun sonucunda da şuan BERLİN de kalacak yerim YOK !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder