20 Mayıs 2013 Pazartesi

Bremen'e tekrar gitmeliyim...


Bremen yollarına koyulduğumuz an da saatlerimiz gece yarısını göstermekteydi.Yanılmıyorsam bir kaç saat sonra Bremen Hbf. daydık.İşte hayatta kalma mücadelesi vermeye başladığımız anlardan biri daha.Bremen'e vardığımız gün hava ne yazık ki yağmurluydu ve buna bir de soğuk eklenince ve bir gün öncesinden de uykusuz olmamız sebebiyle sabahı zor ettik.

Sabaha kadar ısınabileceğimiz bir yer arayışına koyulduk ve Mc Donald's yardımımıza koştu ! Zaten böyle durumlarda Mc Donald's bir numara; evsizlerin evi  : ) Hayır Türkiye'deyken bu kadar çok uğramıyordum ...

Her neyse sabah olur ama halen hava soğuktur ve hepimiz uykusuz ve yorucu bir gecenin ardından keşke buraya gelmesemiydik deyip gene de gezmek için bir yandan da çabalıyoruz.Bu arada Mc Donald's a geceleri çok hoş bayanlarda uğruyor en azından Bremen de öyleydi : )))

Evet gezelim diye yola koyulduk ama hava soğuk olduğu için hemen bir tramvaya bindik nereye gittiğine işin açıkçası hiç bakmadık sıcak bir yer olsun ve bizi gezdirsin yeter diyerekten tramvaya bindik ama nerede hepimiz uyuduk : )) neyse ki Old Town'a yakın bir yerde indik ama hava halen soğuk !

Old Town çok küçük olmasına rağmen ben çok beğendim nedense gözüme Hamburg dan daha güzel geldi.Bu arada geziyoruz ama bir yandan da titriyoruz.Düşünün gezmek için nelere katlanıyoruz.Arkadaşlarım erken dönelim dese de işin açıkçası benim pek dönmeye niyetim yoktu ve öle de oldu : ))

Buraları gezdik tozduk dönüşümüz Hamburg ve daha sonra Berlin.Aktarma yapmamız gerekiyor.Hamburg'a gidişimiz de hiç bir problem yaşamadık lakin Hamburg Berlin arasında bildiğiniz rezaletti.Neden ? Çünkü trenimiz bir kaç kere arızalandı ve durmak zorunda kaldı ve bunun yanında da yanılmıyorsam 3 saatten fazla ayakta bekledik.Sıkış tepiş Berlin yollarına koyulduk.Rezalet bir durumdu tabi böyle olunca o kadar saatte hiç bir şey yememiştik ve açızzzzz!

Artık dayanamayıp ayakta hem kendime hem de arkadaşlarıma sandviç hazırladım ve afiyetle yedik.Sanırım unutamayacağım bir geziydi ve nedense Bremen'e tekrar gitmek istiyorum ama bu sefer cidden gezip ara sokaklarda heyecan arayışına koyulmak istiyorum : ))

Aaaa dostlar geziyoruz ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder