6 Mayıs 2013 Pazartesi

Şampiyonluğun şerefine ...



Biesdorf da Piknik havası...

Şu sıralar Berlin çok sıcak olmasa da buna şükür edip güneşli günlerin tadını çıkarmaktayız.Arkadaşlar ile daha önceden konuştuğumuz da Rakı - Kebap olayını bir gün hayata geçirelim dedik kısmet Galatasaray'ın Şampiyonluğunun kutlandığı güne denk geldi : )

Bu Şampiyonluğa geçmeden önce Piknik bence oldukça güzeldi.Yanılmıyorsam 18:30 gibi piknik alanın da buluşup ocağımızı yaktık.Bu arada burada tek kullanımlık Mangallar var yani Türkiye'de de var mı bilmiyorum ama ben hiç görmedim.Ayrıca bu mangalları da kesinlik tavsiye etmiyorum.Her neyse şimdi işin için de Rakı olunca hepinizin de bildiği gibi mezesiz olmaz.Ben patates salatası ile cacık hazırladım sağ olsun diğer arkadaşlar da bir şeyler hazırlayıp geldiler.

İlk defa Rakı ortamında bulundum ve kesinlikle büyük bir keyif aldım : ) Bunu kesinlikle tekrarlamak gerekiyor.Ne kadar da çok içmiş olmasam da 3 bardak rakıyı devirmişliğim var.

Etlerimiz pişmeden hepimiz bir şeyler atıştırmaya başladık hayır bol oksijen almak adamı acıktırıyor sanırım.Neyse ki etlerin pişmesi düşündüğümüz kadar uzun olmadı hayır arkadaşlar artık çiğ miğ yemeye başlayacaktı : )

Ve artık Rakılarımızı da aldık bir yandan içiyoruz bir yandan yiyoruz bir yandan da müzik dinliyoruz.


Ve işte o beklenen Şampiyonluk.

Galatasarayımın 19. Şampiyonluğu o akşama büyük bir keyif kattı.Ne kadar da çoğunluğu Fenerbahçeli olan arkadaşlar o ortamda olsalar da sağ olsunlar centilmence tebrik etmeyi bildiler.

Bu şampiyonluğun üzerine ben keyif alırken bazı arkadaşlar dertten içmeye başladılar : )

Futbol veya diğer branşlarda Galatasaray Fenerbahçe çekişmesi olsa da şu bir gerçektir ki bu iki takımın biri olmasın diğerinin pek de bir anlamı kalmaz ama gene de EN BÜYÜK GALATASARAY ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder