12 Eylül 2013 Perşembe

Güzel başlayan ama kötü biten Düsseldorf gezisi...


Planlarımızın arasına son dakika giren güzel şehir Düsseldorf. İşin açıkçası bu şehir de daha çok zaman geçirmek isterdim çünkü bu şehre aşık oldum.

Köln gezimizde sonradan aramıza katılan arkadaşım bu şehri de gezmemize çok yardımcı oldu onun sayesinde bu şehri hızlı bir şekilde turladık.Şehri turladığımız gibi televizyon kulesine de çıkarak şehri yukarıdan da görme fırsatımız oldu.

O gün aslında çok şanslıydık çünkü Köln de istasyonda çok beklemeden trenimiz geldi ve yanılmıyorsam iki saate yakın yolculuğumuz sürdü bakın ki hava o gün mükemmeldi.Biz hemen yola koyulduk şehri turlamaya.Bu şehir pahalı bir şehir ve burada ki insanların çoğu giyimlerine önem veriyorlar.Şehir aslında Ren nehrinin kıyısına kurulmuş şirin ve ufacık bir şehir.O gün havanın da güzel olması aslında şehre canlılık katmış çünkü her yerde insan.

Nedense bu şehir bana çok yabancı gelmedi çünkü ben Türkiye de Turizmin bol olduğu şehir ve kasabalarında bulunduğum için burası da bana çok sıcak geldi o yüzden burayı çok sevdim.Bir süreliğine memleketim demiyim diye kendime sordum : )

Etraf da gezinirken hediyelik bir şeyler almak istedik ve mükemmel bir yer keşfettik hatta sizlere birkaç resim paylaşmak isterim.






Her yer oyuncak ve her yer mükemmel ve buraya bittim zaten arkadaşlarımda çok beğendi : ) Buradan magnetlerimizi aldıktan sonra tekrar yola koyulduk ve biraz gezindikten sonra Televizyon kulesine çıktık.Yukarıdan Düsseldorf muazzam.Yani çoğu Avrupa şehri düzenli bir şekilde ve bu düzeni yukarından görmek muhteşem.

Her şey bittikten sonra Dortmund'a gittik ve burada bir gece kalıp şehri gezmek istedik lakin kalacak yer bulamadık çünkü gece 00:30 bu saatler de boş bir yer bulmak olanaksızdı. Bizde hemen bir şeyler içebileceğimiz bir yere gittik ve zaman geçirmeye çalıştık ama orada da çok durmadan kalktık çünkü gece hava çok soğuktu.Daha sonra aklımıza bir şey geldi.Kalacak yerimiz yoksa tren de uyuyalım dedik yani Dortmund'dan iki saatlik bir şehre gidip aynı trenle tekrar Dortmund'a dönelim dedik ne de olsa dört saat sıcak bir yerde uyuma fırsatımız olacaktı.Aslında çok iyi düşündük lakin ne yazık ki gezi arkadaşımın Fotoğraf makinesini trende çaldırdık ve gezimizin o aşamasından sonrası bize zehir oldu çünkü hepimizin morali bozuldu ve en son Dortmund da arkadaşım Polise ifade verdi ama ne yazık ki hırsızı bulamadılar ve fotoğraf makinesi de gitti.

Böyle bir talihsizlikten sonra Berlin'e dönüş yaptık.Bizim için keyifli başlayan gezi zehir oldu bu yüzden nerede olursanız olun mutlaka eşyalarınıza dikkat edin.Yaşadığımız bu olumsuzluğa rağmen bu şehri de gördüğüm için çok şanslıyım ve kesinle burada bir kaç gün kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder