26 Eylül 2013 Perşembe

Leipzig gecenin gölgesinde ...

Yollardan ayrı düşemiyoruz.Bu sefer ki gezimiz München.Tabi buraya varmak o kadar da kolay değil bir sürü aktarma yapmamız gerekiyor ve ilk aktarmayı Leipzig de yaptık.

Yolculuğumuza başlamadan önce hazırlıklarımızı öncesinden tamamladık.Bir arkadaşımın yapmış olduğu böreklerden özellikle bahsetmek isterim.Tek kelimeyle mükemmeldi lakin aynı performansı bir daha göremedik :)) buradan da kendisine duyurulur.

Yiyecek içecek her şeyimiz hazır ve biletimiz de elimizde ilk durak olan Leipzig şehrine vardık.Bu şehri herkesten mükemmel bir şehir diye duymuştum.Ne yazık ki Cuma gecesi orada olduğumuz için çok fazla şehri keşfedemedik ama şehri yanılmıyorsam 3 saate yakın dolaştık ve o kadar dolaşmamıza rağmen ben şehri beğendim.Umarım tekrar buraya gelme fırsatım olur.

Bu şehir gecede mükemmel ki gündüz daha bir mükemmeldir diye düşünüyorum. Leipzig'den ayrıldıktan sonra bir sürü istasyonda durduk kiminde uyumaya çalıştık kiminde gülüp eğlendik ha bu arada can sıkıntısından olsa gerek sürekli bir şeyler yedik hayır normal şartlar da gece yiyen biri değilimdir ama yolculuk diyelim : )))

Leipzig'den sonra artık München'deyiz tamı tamına gezimiz on iki saat sürdü lakin planımız da ufak bir değişiklik yaparak yeni maceralara yelken açtık ve gizemli bir şehir de beş kafadar meraklı gözler eşliğin de sırılsıklam ıslandı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder