20 Eylül 2013 Cuma

Korkak AŞK üçgeni ...



Soğuk bir Berlin sabahın da her zaman ki gibi güçlü gözükmeye çalışıyorum.Kafamda dolanan cevapsız sorular ve bu sorulara bulunacak en mantıklı cevapları arıyorum.Herkesin söylediği gibi bazı şeyler keşke basit olsa; nefes almak, güzel bakabilmek, sevmek ve bunun gibi daha bir sürü şey.

Burada bazı şeylerin anlamını daha iyi kavradım ya da bazı şeylerin cevabını artık daha kolay verebiliyorum.Önceliğim artık ben! bunu duygular bazın da söylüyorum.Ben odaklı bir durum içerisindeyim anlayacağınız.Duygularımı daha çok ya da daha kolay dışa vura biliyorum bu yüzden şanslı bir insan olduğumu düşünüyorum.Bu yüzden çevrem de ki olan biteni pat diye söylüyorum bunu yaparken çevremde çok iyi karşılanmasam da  aslında onlar da biliyorlar ki sadece doğruları söylüyorum ki aynı zamanda benim gibi düşünen arkadaşlarım da oluyor onlar sadece göze batmamaya çalışıyorlar ama bunu yaparken de ne kadar gerçekçi oluyorlar onu bilemiyorum.

Her şey bir bakış bir dokunuşla başlar.Hemen bağlanmak istemez insan ama bağlandığı zaman önceliği kalbinin anahtarını sevdiğine vermek olur ama bunu yaparken can çekişir çünkü korkusundan ya da gururundan sevdiğini bile söyleyemez ve hayatını git gide mahvetmeye başlar.

Günler geçer herkes bir şeyler söyler....
Ama o kalp hiç susmaz susmadığı gibi inkar eder sevdiğini ve karşısına kim çıkarsa çıksın hepsini bir bir mahvetme yoluna gider ama bilmez ki onun da bir gün yenik düşeceği bir zaman vardır ve öyle de olur artık o yenilmiştir.

Artık umursamadan dalgaya almıştır sevdiğini çünkü böyle yaparak rolünü en iyi şekilde oynamaya başlamıştır.Etrafa mutluluk pozları, hayatına aşkı sokmak istemediğini söyleyen bir sürü cümle kurmaya başlar ama onun unuttuğu bir şey vardır ...

Saygı duyarım karşımda ki saygıyı hak ediyorsa hatta bununla birlikte elimden geldiğince yardım ederim ki bunu severek yaparım ama bunu sadece onun samimiyetine inanırsam yaparım.Ben bunu yaparken karşı taraftan her hangi bir darbe de alırsam bunu karşılıksız bırakmam.
.............................

Öğrendiğim şeyler ders oldu hayatıma en önemlisi de artık hayatıma duygularından korkan insanları barındırmak istemiyorum.Çünkü duygularından korkan insan aslında bu zamana kadar yaşamını korkaklıklar ardına sığdırmıştır ve bu insanların yaşamdan beklentileri ve beni etkileme tarzlarını düşünerek den hayatımda olmamalılardır diye düşünüyorum.

Ben eğer bir şey yaşayacaksam hayatımın bundan sonra ki zamanın da korkmadan ve korkmayan biriyle yaşamak isterim.

''Bu yazım sadece hissettiğim duyguların bir açılımıdır.Yanlış anlaşılmasını istemediğim gibi eğer yanlış anlaşılırsam da başkalarının düşünceleri umurum da olmaz diyerek ten son noktayı koyayım. ''

Veee

Seviyorum demekten korkan insan korkak bir aşk üçgenin de sıkışıp kalır 
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder