3 Eylül 2013 Salı

Gezmeye geldik KÖLN ...


Beş kafadar Köln yollarına koyulduk.Gezimiz uzun mu uzun sürdü ve bol bol trenle aktarma yaptık ama bundan kesinlikle şikayetçi olmadık zaten böyle bir şansımız da olmadı :)

Yola Cuma gecesinden çıktı ve aslında ilk gezimizi Magdeburg'da yaptık.Yanlış hatırlamıyorsam burada 3-4 saat civarı kalmamız gerekiyordu bizde şehri gecenin karanlığında keşfetmeye karar verdik ve bunu iyi ki yapmışız şehir çok ufak olmasına rağmen görülecek ve gezilecek yer bakımından baya sanatsal yerlere sahip.

Aslında yolculuklar iyi geçiyor biraz uyuyorsun biraz sohbet muhabbet ama iş yemek yeme olayına gelince kendimizi tutamıyoruz hemen acıkıyoruz.Bu sebeple Magdeburg da bir McDonald's bulduk ve oradan bir kaç bir şey alıp beklemiş olduğumuz trene binerek yola koyulduk.

Sabaha karşı Köln deydik.İlk işimiz şehri gezmekti ama planlarımız arasına Düsseldorf'u da katınca bu şehri hızlı bir şekilde gezmeye koyulduk ama şöyle söylemeliyim ki burada Katedralden başka hiçbir şey yok.Benim hayalimde ki Köln çok da farklıydı.Bu sebeple bu Katedrali gezdikten sonra hemen bir şeyler yiyebileceğimiz bir yere gittik.Tabi ilk tercihimiz bir Türk yeri oldu.Hepimiz bir şeyler söyledik ben Döner söyledim.İşin açıkçası burada ki döneri merak ettim ama maalesef  istediğim lezzeti bulamadım ve artık şu kanıya vardım Döner'in memleketi kesinlikle BERLİN !

Yemeğimizi yedik ve ufak tefek hediyeler aldık hatıra kalması bağlamında ben her gittiğim şehirden magnet alıyorum şimdiden baya oldu :))

Ve o büyük buluşma Köln'e varmadan önce telefon da bir arkadaşımla görüşmüştüm sağ olsun Köln'e kadar bizi görmeye geldi :) Kendisi Köln'e yakın bir kasaba da Erasmus yapıyor ve onunla beraber şehri gezmeye koyulduk ilk durağımız o meşhur göz kamaştırıcı köprü oldu.

Buradan aslında tüm şehri görebiliyorsunuz ve yanda ki resimde de gördüğünüz gibi her yer de buna benzer manzaralar var.

Bunu Türkiye de hiç görmedim büyük ihtimalle hiç rast gelmedi yoksa böyle şahane bir adeti atlamış olamayız diye düşünüyorum :)

Köln biraz da şehir havasında olduğu için bu şehirden çok da zevk alamadım belki çoğu yerine gitmemiş olmaktan kaynaklanıyor olabilir ama kesinle bana hitap eden bir şehir değil.

Arkadaşlarla konuşup bir karar vermemiz gerekiyor Düsseldorf için ve karar verildi ..... çok da uzun sürmeden gene yola koyuluyoruz.Yanlış hatırlamıyorsam 2 saat civarı yolculuğumuz sürüyor gene sohbetler muhabbetler ve bir yandan tıkınmalar devam ediyor.

Sıkıntı çekmeden artık Düsseldorftayız ve artık altı kafadarız ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder