17 Temmuz 2012 Salı

Erasmusa ilk adım....

Öncelikle dün ki sınavım hakkın da küçücük bir bilgilendirme yapmak istiyorum ve yapıyorum ; dün ki sınav hiç beklemediğim kadar güzel geçti ve soruların hepsini yapmam süper oldu bu dersi daha iyi vermenin inancıyla diğer sınavlarıma çalışmaya başladım darısı diğer sınavlarıma artık : )

Şimdi gelelim Erasmus nedir ? Tamam tamam sanki birilerinin seslerini duyar gibiyim sadete gel artık diye !
Tamam bunu geçiyorum ve bu linkten de küçük bir araştırma yapabilirsiniz : http://www.ua.gov.tr/index.cfm?action=detay&yayinid=60870F880F0C4815FEEBBB6D8AC016C496F15&CFID=1086748&CFTOKEN=72523215  adres biraz uzun oldu ama neyse : )

Arkadaşlar bu link de Erasmus adına bilmediğiniz her şeyi öğrene bilirsiniz.Ayrıca sınavdan geçme notu 60 ve okul ortalamasının en az 2.20 olması gerekiyor.


Şimdi gelelim benim Erasmus macerama.Tabi ben Erasmus ne demek onu bilmeden başvurdum tabi öncelikle bölümümün anlaşmalı olduğu okulları bir sıralamaya soktum ve sonra bir sınava girmem gerekiyordu ve ilk girdiğim sınav ingilizce sınavıydı ki 1,5 yıl ingilizce eğitimi almama rağmen sınavdan 40 aldım   ne kadar kötü demi : )  tabi ben de 40 alınca arkadaşlarım şansımın olmadığını söylediler tabi bende buna inandım ve ümidimi kesdim ama şans eseri bir arkadaşımla konuşurken aslında işin öyle olmadığını anladım girmiş olduğum bu ilk sınav sadece Dil Grubunu belirliyormuş ve benim de ilk tercihim Almanya olunca bana Almanca Dil Grubu çıktı ve daha sonra öğrendim ki Almanca kursuna gitmem gerekiyormuş NEDEN ? Çünkü bende Almanca yok ee zaten ingilizce yerlerde tabi bir gazla Almancaya başladım başladım ama hiç bir şey anlamıyorum arkadaş ilk defa görüyorum ya bir garipsedim ilk hafta kendimi kursa alıştırmaya başladım ve daha sonra ki haftalar benim için daha iyi geçti ve kursum 3-4 ay sürdü sanırım daha sonra Almanca sınavına gireceğim bende başladı panik ya geçemezsem ya gidemezsem diye  ve durun durun heyecanlanmayın sınavdan 70 aldım şaka gibi demi ? Sen İngilizceden 40 al Almancadan 70 inanılmayacak bir olay : ) Tabi bu süre zarfında her gün hayal ediyorum Almanyayı gezicem tozacam yeni insanlar farklı mekanlar of offfff hayaller  : )

Tabi sınavı geçince şimdide hangi okul çıktı onun merakı içerisindeyken  uzun bir bekleyişten sonra Almanya da ki okulum belli oldu '' Technische Universität Berlin ''Ve ilk heyecan ile birlikte ilk korkuyu yaşamaya başlamıştım.

Peki ben şimdi ne yapacağım ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder