16 Temmuz 2012 Pazartesi

Neden Blog ve Neden Şimdi ...


Blog yazmaya nereden baksanız bir kaç ay önce başladım.Tabi o blog sayfam bu değil : ) Peki neden bir blog sayfam daha var ? Sanırım biraz blog yazan arkadaşlardan özendim : ) Şaka şaka : )) Aslında bu blog'u açmamın sebebi 2012-2013 yılları arasında Almanya da Erasmus programından  yararlanacak olmam.Zaten Blog adresimin isminden de anlaşılacağı gibi BERLİN de bunu gerçekleştireceğim.Bu yüzden benim planlarım arasında Berline gidince orada ki günleri mi bir yerlere not etmek ve diğer yıllarda oraya gidecek arkadaşlara yardımcı olabilmekti ve bunu yapan arkadaşları görünce ben de neden ben de yapmıyorum ki dedim ve deyiş o deyiş bir blog adresi daha açtım : ) Şimdi neden blog sayfası açtığımı sizinle paylaştım peki neden şimdi ? Bu soruya da gelecek olursak saat 17:00' da sınavım var ve onun vermiş olduğu rahatlıkla artık blog yazmaya başlamalıyım dedim ve o gazla da devam etmeyi düşünüyorum.

Arkadaşlar ben şuan pasaport ve vize aşamasını geçtim ve halen Türkiye deyim.Ayrıca cumaya da vizem geliyor.Şimdilik pasaport ve vize işlemleri ile alakalı kendi yaşadığım olayları sizinle paylaşacağım.Umarım sizleri de sıkmadan güzel paylaşımlarda bulunacağım.

Eeee şimdilik bu kadar eh biraz da sınava çalışmam gerekiyor : )

1 yorum:

  1. tuna_kos_@hotmail.com iletişim adresinden bana ulaşabilirsin Tansu ...

    YanıtlaSil