24 Eylül 2012 Pazartesi

Schönefeld & Hatırlatmalar Silsilesi ....

Güzel bir sabaha uyandım demek isterdim ama dışarısı bugün kapalı ama olsun ben bu havayı da severim : )

Her gün yeni yeni yerleri görmekteyim ve bu beni çok memnun ediyor ne de olsa tek başıma imkanı yok gezmemin ki şunu da fark ettim eğer benim burada tanıdığım olmasaydı emin olun çoğu yeri göremezdim.Şimdi gelelim dün akşam neredeydim. Efendim dün Schönefeld Havalimanındaydım.Bildiğiniz gibi ben Berline gelirken Tegel Havalimanında bulundum.Dün Havalimanından birini almamız gerekiyordu ve bu sayede de bende o havalimanını görmüş oldum : )
Yanda ki resimden de gördüğünüz gibi aman aman bir büyüklüğü yok yani bana kalırsa Antalya Havalimanı daha güzel.Şimdi arkadaşlar Berlinde 2 tane havalimanı var biri Tegel diğeri Schönefeld.Arkadaşlar Schönefeld Havalimanı şehir merkezinin dışında kalıyor ve bu havalimanına giderken yeşillikler içinde gidiyorsunuz ayrıca bir köyün içinden de geçiyorsunuz.Ayrıca köy dedim ama bizim oradakiler gibi değil yani bildiğin şehir : )))

Efendim bu evlerin yanında mutlaka büyük mü büyük ahırlar mevcut yani çoğu evde var.Bildiğiniz gibi buralarda hayvancılık ve tarım yapılıyor.Neyse şimdi konumuza  dönecek olursak ; Hepinizin de bildiği gibi önce ki yazılarımda sizlere bir haber vermiştim Berline yeni bir havalimanının yapılacağına dair ve bu havalimanını dün gördüğümü söyleyebilir ve sıkı durun büyülendim ......

Bir havalimanı bu kadar büyük ve bu kadar  ışıl ışıl olması çok etkileyici sanırım bu sene bitmesi gerekiyormuş ama yetiştiremediklerinden  bir veya iki seneye uzatılmış.Arkadaşlar bu Havalimanı Schönefeld Havalimanına çok yakın ve ayrıca yeni yapılan Havalimanı tamamlandıktan sonra diğer havalimanları kullanılmayacakmış bu da yeni aldığım duyumlar arasında : )))



Arkadaşlar Berline gelince bu işaretlerden çok göreceksiniz bu işaretin anlamı U- Bahn. Bunu paylaşmamın sebebi ise eğer Schönefeld Havalimanına gelecek olursanız U- Bahn binerek şehir Merkezine gelebilirsiniz.U-Bahn' a binmeniz işlerinizi daha çok kolaylaştıracağına emin olabilirsiniz.Yani anlayacağınız Tavsiye edilir : )))

Ayrıca Berline geldiğiniz zaman mutlaka City Map temin edin size çok faydasının olduğunu söyleyebilirim.




Arkadaşlar şuan kaldığım evin balkonundan çektiğim bazı resimleri ilk sizlerle paylaşıyorum : ) ve küçük bir bilgilendirme yapayım bahçemizde şirin mi şirin bir sincabımız var : )))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder