29 Eylül 2012 Cumartesi

Sağlam Kazık ....

Berlin Berlin hakkında pek bir şey bilmeden yola koyulduğum şehir. Büyük binaların yanında  yeşiliyle dans eden insanlar.Genciyle yaşlısıyla gezilip görülmesi gereken ayrı bir şehir.Önceki yazımda Berline her geçen gün hayran kalıyorum demiştim.Tabi ki bu kararım dan halen vazgeçmedim ve vazgeçmekte istemiyorum. Şimdiye kadar sizlerle güzelliklerden bahsettim ama aslında burada her şey güllük gülistanlık gitmiyor.En büyük sorun kalacak bir yerimin olmaması ve bu sıkıntıyı 4 - 5 gündür yaşamaktayım.

Siz sizin olun buraya gelmeden önce kalacak bir yer ayarlayın çünkü burada kalacak bir yer bulmak çok büyük bir sorun tabi ki bu sorunlar silsilesi bununla da sınırlı değil.Yani buralar eyvallah güzel hoş lakin bir yerimin olmaması moralimi bozarken bir yerden de buradan soğumaya başladım.

Hayat sanırım hep kendini tekrarlıyor.Bir insan hayatı boyunca hep aynı dersi alıp akıllanmaz mı? Buraya gelmeden önce çok rahattım neden ? çünkü ben Berline gidince kalacak yerimi ayarlayacak bir kaç insan vardı noldu ? hiç biri orta da yok.Bu gerçekten insanı çok zor durumda bırakıyor ki buraya gelmeden önce böyle bir şey olacağını tahmin etmiştim.Bildiğiniz gibi '' Eşeğini sağlam kazığa bağla '' sözünden de yola çıkarak siz mümkünse buraya bağlamadan gelmeyin.

Normal de ben çok neşeli biriyimdir genellikle de etrafımdakilere neşe dağıtırım ama burada tamamen zıt bir durum karşısındayım sanırım şu sıralar fazla karamsarım.Bünye de var yapacak bir şey yok.

Ama ben şunu da bilirim hayatım boyunca hiç bir şey önüme düşmedi.Hep ben çabaladım ve başarmak için hep inandım biliyorum ben bunu da halledeceğim tek korkum inancımı yitirmek.


Evet arkadaşlar sıkıntılı günler geçiriyorum tabi bu durum da olunca kafamda sürekli meşgul rahat değil anlayacağınız bu yüzden de halen bir arkadaş çevresi edinemedim tabi bunun sebebi akrabamın yanın da kalmam eğer yurtta falan kalsaydım belki bu sıkıntıları çekmezdim.Gene de buraya gelene kadar hep Hayırlısıyla dedim ve bundan sonra da yaşayacaklarım benim için Hayırlısı olur.

Umarım en kısa zaman da size mutlu haberlerle dönerim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder