22 Eylül 2012 Cumartesi

Tegel Havalima'nın da bir Türk ...

Hüzün denizinden yükseklere hem de çok yükseklere uçmanın keyfini çıkarmaktayım.Uçak yolculuğu gayet güzeldi diyebilirim tabi güzel geçmesinin sebebi yanımda bir Türk'ün olmasından kaynaklanıyor.İlk defa uçağa binen biri olarak çok keyif aldığımı söyleyebilirim : )


Ve uzun mu uzun yani 3 saat içerisinde Tegel Havalimanına varmış bulunmaktayım.Uçaktan indiğim an çok heyecanlandığımı söyleyebilirim.Hep haberlerde görürdüm işte önemli kişiler uçakta  merdivenden  inince etrafındaki insanları selamlamaya başlar ya işte ben de uçaktan indiğim an öyle hissettim lakin tek fark ben daha öğrenciyim  : )) Her neyse efendim uçaktan inince bir titreme geldi yani Berlin çok soğuk üşüdüm !!!!! tabi ben Fethiyeden direk Berline gelince baya bir üşüdüm.Ayrıca unutmadan uçağa Antalya'dan bindim.

Tegel Havalimanından bahsedecek olursam da aman aman bir çekiciliği yok yani sıradan bir havalimanı ama son aldığım duyumlara göre 1- 2 yıl içerisinde Tegel Havalimanı daha büyük bir yere taşınacakmış şimdiden onun bilgisini vereyim.

Neyse gelelim uçaktan indikten sonra ki yaptığım işlere.Efendim tabi ben yanımda bir Türkün olmasından dolayı çok rahattım vallahi o abi yanım da olmasaydı heyecandan ne yapacağımı bilemezdim.O yüzden onun peşinden ayrılmadım : )))) Her neyse uçaktan indik daha sonra pasaport kontrolü için sıraya girdik ve sıra bende ?

Adam pasaportuma baktı sonra bana baktı ve daha sonra pasaporta mühürü bastıktan sonra ''Almanca konuşabiliyor musun ? '' dedi ve ben de '' so so '' demekle yetinebildim.Hayır düşünüyorum da ben bunu hangi akla hizmet dedim : ))) Neyse ki adam olmayan muhabbeti uzatmadan sadece gülmekle yetindi.

Sıra bavullarımı almaya geldi.Bekle bekle bavullar gelmiyor.Abi 10 dk. oldu valiz yok 20 dk. oldu gene valiz yok tabi biz bavul beklemek için yanlış yerde durunca bavul tabi ki de gelmez : ))) Unutmayalım ben daha acemiyim arada böyle olaylar olabilir ama nedense orada ki çoğu Almanların benim yaptığım hatanın aynısını yapmaları beni şaşırttı : ))

Bavulumu aldıktan sonra beni bekleyen akrabamın yanına gitmeye geldi.Arkadaşlar şunu da söylemek isterim gideceğiniz her hangi bir ülkede tanıdığınızın sizi karşılaması kadar güzel bir duygu olamaz.

Fevzi abimle buluştuktan sonra arabaya binerek evin yolunu tuttuk ve ilk olması sebebiyle eve geldikten sonra  biraz dinlendim ve daha sonra dışarıya çıkarak biraz etrafı tanımaya koyuldum.Arkadaşlar buralar o kadar güzel ki  diğer yazılarım da bu güzellikleri sizlerle en ince ayrıntısına kadar anlatacağım.

Şimdilik buraların çok güzel ve bir o kadar da soğuk olduğunu söyleyebilirim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder