20 Eylül 2012 Perşembe

Dönüm Noktası...



Biri var.....
Sona yaklaşan biri var,
Türkiye ye veda diyen biri var,
En önemlisi de arkasında bir çift gözyaşı bırakan biri var.

Önceki yazımdan farklı duygular barındırmıyorum.Gene karmaşık duygular içerisinde gidiş saatini bekliyorum. Zaman ilerledikçe hayatıma bir bir insanlar ekleniyor ve eklendikçe bir yandan da eksilmeye başlıyor aslında.

Bundan 2 yıl önce başlayan Erasmus macerası...
Hakkında bir şey bilmeden nedense başvurmalıyım dediğim ve bir anda kendimi bu olayın içerisinde bulduğum bir macera.Geriye bakınca ne zorluklardan geçmişim  ne sıkıntılar çekmişim.

- PİŞMAN MIYIM ?
- Asla !

Hayatım boyunca yaşadığım streslerin sanırım en eğlencelisi olsa gerek çünkü bir yandan stresli diğer yandan da heyecan verici bir durum.Ne garip değil mi?

Ben hep şuna inanmışımdır ; herkesin hayatın da bir dönüm noktası vardır ve Erasmus da benim hayatımın 2. dönüm noktasını oluşturmaktadır.İlki ne diye soracak olursanız o yazımı buradan okuyabilirsiniz.Bu dönüm noktaları o kadar önemlidir ki bir insanın hayatını hem olumlu hem de olumsuz yönde etkilemektedir.İlk dönüm noktası hayatımın tüm olumsuzluklarına ışık tuttuğunu söyleyebilirim.Şimdi sıra 2. Dönüm noktasın da.Yarın ilk adımı atmış olacağım eh biraz üzgünüm biraz heyecanlıyım  ve tüm duygulardan biraz biraz ......

Arkam da bıraktığım o kadar çok dostum var ki tabi öncesinde benim için çok değerli ailem onları bırakıp gitmek ne bileyim zor geliyor.Sanırım bu yazımdan da anlayacağınız gibi duygusal bir kişiliğe sahibim : ))
Anlayacağınız özleyeceğim çok insan var.

-MUTLU MUYUM ?
-Hem de çok.

Üniversiteyi kazanmadan önce 2 hayalim vardı ya da hedefim ilki inşallah yarın gerçekleşiyor.Diğer hedefimi gerçekleştirmek için çabalıyorum ve yapacağıma inanıyorum.Hedef koymak insanların işlerini kolaylaştırdığını düşünürüm.Hedef hazır ve ne yapman gerektiği belli sadece inanmak, sanırım Erasmusa ben inandım.

Aklım gönlüm böyle karmakarışık bilmem sadece ben mi böyle hissediyorum yoksa böyle hisseden arkadaşlar var da duygularını bastırıyor mu ? Şimdi son hazırlıklarımı yapıyorum.Valizim hazır bir yandan da müzik dinliyorum (Göksel-Hasretinle Yandı Gönlüm) Yalnız şarkıyı yazdım ama bu yazdıklarımın şarkıyı dinlemem ile alakası var mı onu bilmiyorum : )))  Olabilir !

Ve yarın büyük gün umarım bir aksilik olmadan Berlin de bulunacağım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder