23 Şubat 2013 Cumartesi

Sınavlar biter şimdilik huzur başlar ...

Şubat Ay'ının sonlarına yaklaşırken tabi bir yandan da soğukları unutmamak gerekiyor her neyse sonlara yaklaşınca dün itibaren son kalan 2 sınavımı da halletmiş bulunmaktayım.

Bu iki ders şöyle ki ;
- Marketing und Produktion,
- Einführung in die Mikröökonomie

Ders hallettim derken geçtiğimden bahsetmiyorum sadece sınav streslerini üzerimden attım : )

İşin açıkçası büyük bir sürpriz olmaz ise bu 2 sınavdan kalacağım.Yani ne yazık ki çok da üzerine düşebileceğim dersler olamadılar çünkü ciddi anlamda zor derslerdi.

Her neyse şimdilik 4 dersi vermiş durumdayım en azından bunun mutluluğunu yaşayabilirim : )

Şimdi arkadaşlar burada bir dersten geçmek sanıldığı gibi kolay değil yani çoğu arkadaşınız '' biz sunum yapıyoruz dersten geçiyoruz'' veya '' hocalar Erasmuslu olunca yardımcı oluyor '' gibi insanı rahatlatan sözleri işin açıkçası sizler için kullanamayacağım çünkü yukarıda bahsettiğim olaylar burada geçmiyor.Sizin girmiş olduğunuz sınavlar o Üniversite  de bulunan Alman öğrencileriyle beraber girmiş olduğunuz sınavlar oluyor bu sebeple sizleri onlarla eş değerde tuttukları için sınavlar bizim açımızdan zor oluyor ve Alman disiplinini de unutmayalım : )

Aman dersleri salla hayatına bak diyenler olabilir ! evet bu arkadaşlara da hak veriyorum lakin bu yıl son yılım ve mezun olup Yüksek Lisansa başlamak istiyorum bu sebeple benim burada dersleri vermem gerekiyor...

Ah ulan ah burada yaşadığım stresi Türkiye de hiç yaşamadım sanırım neyse ama gene de bu sıkıntılara değer !

Evet arkadaşlar şimdilik benden bu kadar diğer yazılarımda sizlere daha farklı konulardan bahsedeceğim bundan kesinlikle emin olabilirsiniz enteresan işlere kalkışıyorum yabancı ellerde ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder