25 Şubat 2013 Pazartesi

Kişisel Gelişiyoruz ...

Bir önceki yazımda enteresan işlere kalkıştığımı söylemiştim ve bunu yazımda bahsetmenin mutluluğunu yaşamaktayım.Efendim bildiğiniz üzere Berlin de 5 ayımı doldurmuş bulunmaktayım ve gene bildiğiniz üzere sınavlarım bitti yani anlayacağınız şu sıralar boş zamanım oldukça var.Bu sebeple bir kaç ay öncesinde burada bir Türk Derneğine gittim ve eğitim verebileceğimden bahsettim ve geçen hafta bu eğitime başladım : )

Peki ne eğitimi veriyorsun ? diye soruları duyar gibiyim.Sizleri çok merakta bırakmadan hemen söylüyorum.

Dernek de Türk asıllı ama Almanya da doğmuş olan öğrencilere ''Kişisel Gelişim'' eğitimi  vermekteyim. Evet yanlış duymadınız bu eğitimi ben veriyorum : )

Şaka gibi gelebilir ama bu bir gerçek.Ayrıca bu eğitimimi Cuma günleri saat 17:00 sularında vermeye başladım.İlk eğitimi geçen hafta tamamlamış bulunmaktayım seansa 5 öğrenci geldi ve sanırım diğer haftalarda bu sayı daha da artacak.

Tabi başta bir çok tereddütlerim oldu nede olsa Almanya da doğup büyümüşler ne kadar Türkçe bilebilirler ki diye defalarca kendime sordum ama ilk seansımız gerçekten süper geçti ve düşündüğüm gibi zorlanmadım hatta baya bir rahattım : )

İşin açıkçası bunu söylemek ne kadar doğru olur ama aklımda sürekli bir kitap yazma fikri vardı ve Berlin de yaşayan Türkleri görünce neden onların hayatlarına bir pencere de ben açmayım ki diye düşünmekteyim burada ki insanlar emin olun düşündüğünüz gibi bir hayat yaşamıyorlar ki muhakkak yaşayanlarda vardır ama çoğunluğu ele alırsak gerçekten çok zorlu şartlarda hayatlarını geçindirmeye çalışıyorlar.

Her neyse bunu daha sonra ki yazılarımda detaylı bir şekilde bahsederim sanırım ama gene de bunun sözünü vermeyim ama inşallah kafamda kileri bir kitap haline getirebilirim.Neyse şimdilik benden bu kadar takip de kalmaya devam edin !
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder