6 Şubat 2013 Çarşamba

Soru Cevap ...


Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar.

Yazmayalı gene uzun bir zaman oldu sizleri unuttuğumu sakın düşünmeyin : )
Şimdi daha önce yapmam gereken şeyi şimdi yapmamın zamanı geldiğini düşünüyorum. Peki bu yapmam gereken şey ne ?

Bildiğiniz üzere ben Berlin de ki olaylardan sizlere bahsederken aslında aklınıza takılan sorulara cevap bulabildiğimi düşünüyorum ama gene de aklınıza takılan bir soru veya Berlin hakkında bir şeyler öğrenmek isterseniz size vereceğim mail adresinden bana ulaşabilirsiniz.

''' tuna_kos_@hotmail.com '''

Mail adresim bu şekilde arkadaşlar dediğim gibi aklınıza takılan bir soru olursa rahatsız eder miyim acaba diye düşünmeden bana yazabilirsiniz.Aslında bunu daha önce paylaşmam gerekiyordu ama kısmet bugüneymiş : )

Bu arada bu hatırlatmayı da yaptıktan sonra dün Almanca sınavı oldum ve haftaya salı sonuçlar açıklanacak ona göre haftaya sınav hakkında ki görüşlerimi sizlerle paylaşacağım.

Şimdilik bende bu kadar Tschüss ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder