2 Mart 2013 Cumartesi

Kahve falına bakılır ...

Planlanmamış bir Cuma günü.
Sizlerle daha öncede paylaştığım gibi Cumaları Kişisel Gelişim dersi veriyorum ve bu hafta benim için biraz daha yorucu ve bir o kadar da zorlu geçti bunun sebebi ise seansımıza erkek öğrencilerin katılması işin açıkçası işlerimi biraz daha zorlaştırdı lakin ben bunun da üstesinden gelirim : )

Bu yazımda tabi ki bundan bahsetmeyeceğim.

Olmazsa olmazım '' Türk Kahvesi ''.Nereden baksanız 5 aydır Türk Kahvesi içmemiştim ta ki düne kadar...

Tabi bunun öncesinde sağ olsun arkadaşım beni WG sine davet etti ve bende büyük bir keyif ve zevkle onun 1 akşamlık misafiri oldum.Doğrusunu söylemek gerekirse kafa olarak anlaştığım ender kız arkadaşlarımdan biri, arkadaşımın sizlere ismini paylaşmak isterdim lakin ismi bende saklı kalsın : )

Uzun uzun muhabbet ettikten sonra akşam yemeği için bir şeyler hazırlamaya koyulduk sanırım hayatımda ilk defa böyle bir makarna yedim ve gerçekten de bence mükemmeldi buradan da arkadaşımın tekrardan ellerine sağlık diyim ve ayrıca yemekte kız arkadaşımın bir arkadaşı da bize eşlik etti.

Peki bu makarnanın sırrı neydi ?

-Ispanak
-3 diş sarımsak
-Pırasa
-Soğan
-Tuz, Kırmızı biber

Bunların karışımıyla oluşan o eşsiz lezzet ...

Tabi bu eşsiz lezzete ulaşmadan önce arkadaşım daha önce kek yapmış eh birazcık kekleri yakmış olsa da bence lezzeti tam yerindeydi : )

Tabi bunlar olur da bir Türk Kahvesi içmez miyiz ? Tabi ki içeriz yalnız şunu da söylemek isterim arkadaşım benden çok hayır duası aldı dün akşam : )

Aslında bakarsanız buraya kadar her şey normal gibi ta ki birbirimizin falına bakana kadar.Şaka maka arkadaşım iyi fala baktığımı söylüyor ama nedense ben öle düşünmüyorum : ) Her neyse bu arada ilk defa fala bakıyordum size şimdilik sadece şu kadarını söyleyebilirim.Yemekte bize eşlik eden arkadaşın falına kız arkadaşımla beraber baktık ve şaka gibi bazı gördüklerimin doğru çıkması beni çok şaşırttı : ) Ayrıca Kız arkadaşımın fincanın da L ve H harfi gördüm ve şansa bakın ki o gecenin akşamın da bu iki harfin bulunduğu bir isim ile görüştü.Siz bunu nasıl yorumlarsınız bilmiyorum ama eğer bu olayla alakalı bir durum olursa hemen Falcılığa başlıyorum benden söylemesi : ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder