3 Ekim 2013 Perşembe

Ailem ile Berlin Sürprizi ...

Bildiğiniz gibi Berlin de bir Türk ailem var.Uzun zaman olmuştu görüşmeyeli çünkü ailem Türkiye ye tatile gitmişti bense Berlin de yaşamaya devam ediyorum : ) tabi Türkiye ye tatile gitmeleri biraz bende Türkiye özlemini tetiklese de olsun deyip ya buralar da güzel demekle yetindim : )

Ailemle görüştükten sonra bir gün ayarlayıp tekrar buluştuk ve benim için sağ olsunlar muhteşem bir gün planlamışlar.Tabi ben planı bilmiyorum bir nevi sürpriz ki ben hepsine bayıldım :)

İlk durağımız '' Berlin Skyrider ''.Burası Mehringdamm da  bulunuyor.Bence çok enteresan bir yer Berlin'i yukarıdan görüyorsunuz tabi ki üç boyutlu olarak yalnız burayı öyle bir dizayn etmişler ki bir uçağa nasıl biniyorsanız burada da aynı şekilde; bilet alıyorsunuz bekleme odasında bekleyip uçağa giriyorsunuz. Uçağa girmeden önce sizi bilgilendiriyorlar mesela ilk zamanlar da uçmak için yapılanları bir bir anlatıyorlar tabi bunu görüntü eşliğinde yapıyorlar ayrıca anlatım Almanca yalnız İngilizce alt yazıyla da takip edebilirsiniz.Ayrıca bilet fiyatı hakkında hiç bir fikrim yok.Uçakta seyahatımız yanılmıyorsam 5-6 dk sürüyor haaa bu arada dikkat uçaktan inişte haberiniz olmadan bir fotoğraf çekiliyor aman dikkat güzel pozlar verin :)

Daha sonra ki durağımız ''Zhou's Five''.Burası Wedding de bulunuyor arkadaşlar mümkünse beni buraya gömün : ) Şaka bir yana buraya bayıldım keşke daha önce keşfetmiş olsaydım : (  ama olsun en azından burayı da görmüş oldum.Şimdi burası hakkında şöyle bir bilgi verebilirim; eğer farklı lezzetler tatmak istiyorum ama bulamıyorum diyorsanız buraya kesin uğrayın.Burada beş ülkenin yemekleri sergileniyor;

  • China,
  • Mongolei,
  • Thailand,
  • Vietnam,
  • Japan,
Hepsinden istediğiniz kadar yiyebilirsiniz çünkü açık büfe ve istediğiniz zaman buradan çıkabilirsiniz yani başınızda duran kimse yok.İstediğiniz zaman yemeğinizi yiyin sohbetinizi edin daha sonra tekrar yemek alın bu konuda size bir söylemde bulunulmuyor ayrıca burada içecekler ücretli haberiniz olsun ve fiyat konusunda da hiç bir bilgim yok.İşin açıkçası burada çok farklı yemekler tattım kimisini beğendim kimisini beğenmedim ama yemek konusunda Suşi kısmında kendimi tutamadım tabak dolusu Suşi yedim ve mutluluğumu size anlatamam : ) Suşi yerken bildiğiniz kendimden geçtim ve son olarak tatlı kısmına geldim lakin hiç bir tatlıyı beğenmedim.Aslında bugünümüz böyle bitti lakin üç gün sonra tekrar buluşup bu sefer farklı bir mekan da toplanık.
Sonra ki durağımız ''3D Schwarzlicht Minigolf'' burada ailemle mini golf oynadık.18 parkurdan oluşuyor ve parkurlar gerçekten çok zor ben şahsen bu kadar zor olacağını düşünmüyordum.

Lise 3 de Okullar arası Mini Golf Turnuvası vardı.Turnuva 2 etaptan oluşuyordu ve ilk etabı grup arkadaşımla beraber dördüncü sırada bitirdik ve ilk altı grup finale yükseldi.İkinci etapta rakiplerimize fark atarak birinci olduk ve bir madalya kazanıp bir de kupa aldık.Sanırım unutamadım anlardan biri :)

Tüm zorlukları aşarak yine ve yeniden birinci oldum :) Burasının diğer Mini Golf salonlarından ayrılan bir kaç özelliği var mesela içerisi üç boyutlu yani gözlüklerle mükemmel bir görsellik var ve böyle olunca da oyun daha bir keyifli hale geliyor.Burasının ne yazık ki adresini bilmiyorum hatırladığım kadarıyla Berlin'in güneyinde bulunuyor.Eğer mini golf seviyorsanız mutlaka bu tarz bir yerde oynamaya çalışın : )

Ailemle güzel günler geçirdim bazen görüşemedik ama onların varlığı bana her zaman huzur ve mutluluk verdi buradan kendilerine çok teşekkür ederim ve Dünya üzerinde bu tarz insanların olduğunu bilmek gerçekten büyük bir mutluluk ve bu tarz insanları görünce ileri de bende böyle olmalıyım deyip onlardan büyük bir ders aldım.

Deneyim edindim ve uygulama konusunda yardım bekliyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder