11 Ocak 2013 Cuma

Berlin de bir dost mu ?


Tesadüflere inanır mısınız ?

U-Bahn da tanıştığınız biriyle hemde sadece 5 dk konuşmanın ardından bir kaç ay sonra bir gün kahvaltı yapma planı.Bu süre zarfında hiç konuşmadan sadece Facebook da bir kaç kez yazışmanız.

İşin enteresanı ; Berlin de ilk defa zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım bir gün geçirdim.

Uzun bir zamanın ardından ilk defa melemen yemek ve bunun yanın da İzmir simiti yemek ..
Mımmm öyle özlemişim ki kendilerini anlatamıyorum : ))

Sağ olsun arkadaşım beni bir kaç gün öncesinden kahvaltıya çağırmıştı.Tabi iş böyle olunca bende elim boş gitmek istemedim bende Sigara böreği sardım ve bir güzel de yedik.Arkadaşım WG de kalıyor ve kaldığı yeri çok beğendim.Gerçekten bu konu da çok şanslı kendileri : )

Kahvaltımız yaptık daha sonra başladık havadan sudan konuşmaya.Sanırım Berlin de ilk defa bu kadar çok konuştum umarım arkadaşın başını şişirmemişimdir.Normal de ben çok konuşan bir insanımdır çok susmam anlayacağınız : ) 

Muhabbetimiz arttıkça aslında kendi yaşadıklarımızdan eski ki anılarımızdan bahsetmeye başladık.Bu nasıl oldu hiç bir fikrim yok sonuçta ilk defa yüz yüze geliyoruz.Belki de o an bir birimizi sanki 40 yıllık arkadaşmışız gözüyle gördük bunu bilemiyorum.Ayrıca konuşmalarımız esnasın da bir çok özelliğimizin de aynı olması bunu tetiklemiş olabilir.

Anlayacağınız o gün bol bol bilgi paylaşımı oldu ve o günün akşamın da suşi yemeye gittik.Yani 2. kez yedim ama sanki 2. yediğim daha bir lezzetli geldi.Sanırım suşiye alışmaya başlıyorum : ) 

Bu arada şunu da belirtmeden geçemeyeceğim suşiyi çubuk kullanarak yedim yani buradan da havamı atayım çatal kullanmadım.Ayrıca buradan arkadaşıma da çok teşekkür ederim yemeye başlamadan önce kısacık da olsa çubukları nasıl tutmam gerektiğini anlattı : )))

Ve yurda dönüş...

Arkadaşım sağ olsun U- Bahn'a kadar bana eşlik etti...

Sanırım duymayan kalmamıştır hayatımda değer verdiğim 3 dostum hatta kardeşim vardır.
Bu güzel insanlar '' Ceren - Tuğrul - Sevil '' ....
Acaba diyorum Berlin de de mi bir dost edinmek üzereyim !

Neden olmasın en azından ben o gün büyük bir keyif aldım tabi arkadaşın düşüncelerini bilemem !

Evet arkadaşlar Berlin de günler geçerken her an karşınıza biri çıkabiliyor ve hayatınızın bir yerinde  size eşlik edebiliyor hatta bunu yaptığı gibi sizin de bir çok konu da gelişmenize ve vizyonunuzun genişlemesine sebep olabiliyor.Bu sebepledir ki hayatınıza giren her insana mutlaka bir şans verin, verin ki hayatın neresindesiniz onu öğrenin...

Tekrardan buradan arkadaşıma çok teşekkür ederim.

Yalnız şöyle bir durum var ben buradan tüm düşüncelerimi paylaştım ve büyük ihtimalle de bu arkadaşım bu yazıdan haberdar olacak  '' eeeee ben nasıl anlayacağım acaba benim hakkında ki düşüncelerini ''

Hey genç sözüm sana ! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder