2 Ocak 2013 Çarşamba

Rahatım, rahatsın, rahat ...


Ah insanların kendilerini tanımasını o kadar çok isterim ki !
Çoğumuz kendimizi tanımıyoruz artık bu teşhisi koyabilirim.Peki bunu niçin söylüyorum,
Şöyle ki;

Erasmus dedikleri şey gerçekten bir insanın gelişimi için çok önemli eğer ciddi anlamda Erasmusun hakkını veriyorsan.Nedense çoğu arkadaşımız kendisini yeni yeni keşfetmeye başlıyor.Ayrıca keşfin yaşı yoktur !

Sonuçta bende kendimi çoğu konu da eğitiyorum ama en azından kişiliğimden ödün vermiyorum.Aslında cinsiyet ayrımı yapmak gibi bir düşüncem yok ama genellemeye vuracak olursam Erasmusla gelen kız öğrenciler de kişilik bölünmesi başlıyor.Belki hiç yapmayacağı şeyleri burada yapmaya başlıyorlar nedense benim bu çok garibime gidiyor.

Neden insan kendisine yakışmayan şeyler yapmak ister.
Hepimizin bir sınırı vardır ve yeri geldiği zaman sınırlarımızı zorlamalıyız ama neden bunu rahatlığa vuruyoruz ben onu anlamıyorum.Hele ki Türk kızlarının yurt dışına çıktıktan sonra değişime uğraması ve bunun sonucunda rahat rahat takılması.Tabi bunu yaparken ailenin hiç bir şeyden haberi olmaması : )

Ah şu kızlar ...

Bunun yanında yabancı hayranlığı !
Abi  bizi yabancılardan ayıran ne gibi bir durum var ki ben halen anlamadım.Evet bazıları gerçekten örnek alınacak insanlar ama çoğu ise gerçekten dönüp bakılmayacak insanlar.

Öncelikle şunu anlayalım Avrupa dedikleri şey sadece bir göz boyama bunu insanlarıyla da düşünebilirsiniz yaşadıkları hayat şartlarıyla da.İşin açıkçası buraya gelmeden önce bende Avrupayı gözüm de çok büyütmüşüm hiç de büyütülecek bir durumu yok.Benim insanım benim Ülkem şimdilik bana yeter de artar.

Şimdi nereden nereye geldik Türk kızlarından Avrupaya. Arkadaşlar ister hak verin ister hak vermeyin Avrupa bizim kızlar da yan etki yaratıyor...

Ayrıca cidden Erasmusun bokunu çıkarın gezin tozun farklı kültürler öğrenin ama kişiliğinizden ödün vermeyin.

Bu sebepledir ki;

Sözüm daha Erasmusla yurt dışına çıkmamış arkadaşlara, mümkünse neyseniz o olun yoksa buralar da kendinizi kaybedip pişman olabileceğiniz insanlara bürüne bilirsiniz.

Aman dikkat !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder