25 Ocak 2013 Cuma

Kardan Adam ...


Sizlere yazmayalı uzun bir zaman olmuş.Öncelikle sizleri unuttuğumu düşünmeyin.Zaman buldukça sizlere yazmaya çalışıyorum.Evet bildiğiniz gibi halen Berlindeyim ve soğuklarla baş etmeye çalışıyorum.

Şu sıralar Berlin ciddi anlamda soğumaya başladı bu sebeple şu sıralar yurttan yani özellikle odamdan çıkmamaya çalışıyorum.Nede olsa ben Akdeniz insanıyım sıcağı sever soğuğa ters düşerim.
Bu nedenle odam odam sıcak odam : )

Hasta olmaktan korkmak bu olsa gerek.Hasta olacağım diye dış Dünya ile bağımı tam olmasa da eh ara ara kesinti yaşıyorum ama buna rağmen KAR'ı seviyorum : ))

Ama hep içim de kalmıştır şu yaşıma geldim halen bir kardan adam yapamadım.Hayır yapmak zorunda değilim ama ne bileyim yapması zevkli gibi duruyor sankim.

Bu arada Kardan adam yapmak sizlere çok tuhaf gelebilir ama benim yaşadığım yerde kar yağmamasından dolayı bana çok cazip geliyor.Bu sebeple karlı günleri çok severim ki özellikle kar yağarken sıcacık kahve eşliğinde kitap okumak !!! diyorum ve bu hayalimi kısa bir süreliğine erteliyorum : )

Bu arada Berlin'e özellikle kışın gelecek olan arkadaşlar var ise mümkünse Türkiye den kalın giysiler getirsinler çünkü burada giyim çok pahalı yani Berlin den ucuz bulup alırız demeyin yoksa donarsınız.Ayrıca sizlere küçük bir tüyo da verebilirim; buraya gelmeden önce mümkünse bir kaç tane termal tayt edinin.Buraya geldiğinizde ne kadar doğru bir şey yaptığınızı anlayacaksınız.

Evet bu kısacıkta olsa hatırlatmamızı yaptıktan sonra sizlere söz Berlin de ilk Kardan adamı yapacağım.
Yani umarım yaparım : )))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder