13 Ocak 2013 Pazar

Film Köşesi - 5

Film izlemeye kaldığımız yerden devam ediyoruz ...

Dirty Girl ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Filmin başıyla sonu o kadar farklı ki edepsiz bir kızın başından geçen bazı olaylardan dolayı kısa bir süre zarfında başka bir kişiliğe bürünmesiyle ben denizi şoklara sokuyor : ))

Tabi işin esprisi kızımız doğru yolu buluyor ama nasıl ? Artık onu da izleyerek öğrenin : )

İzlenilmesi gereken bir film ayrıca filmin bazı sahneleri cidden duygusal ya da ben gurbette olduğum için mi duygusala bağlıyorum bilmiyorum : ))

10 / 8



3 Idiots ...
Kategori : Komedi
Açıklama : İzlerken başlarda sıkılabilirsiniz ama filmin ilerleyen sahnelerinde büyük bir keyif alacaksınız.Ayrıca bu zamana kadar izlediğim en iyi filmler arasına girdiğini söyleyebilirim.

Normalde Hint tarzı filmleri sevmem ama bu film başka.Ayrıca aslında film komedi den çok ders verici nitelikteydi.

Arkadaşlar mutlaka bu filmi izleyin.Pişman olmazsınız...

10 / 10





Pitch Perfect ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Son zamanlarda izlediğim güzel filmlerden biri daha.Filmin konusu olarak ise çok da alışılmışın dışına çıkılmamış.Okulda düzenlenen şarkı yarışmasının gruplar arsında ki kıyasıya yarışı anlatılırken bu yarışmanın alt yapısındaki müziklerin her bir öğrencinin seslendirmesiyle oluşan güzel mi güzel müzik topluluğu.

Dinlerken gerçekten kendinizden geçiyorsunuz

.Eee bunu da izleyin...

10 / 9



The Five Year Engagement ...
Konu : Komedi
Açıklama : Bu filmi izlerken eh bazı yerlerinde güldüm ama nedense çok da beğenemedim filmi.Çoğu sahne bana çok saçma geldi.Başrol de oynayan oyuncular çok kaliteli ama filmin konusu iyi olmayınca ne yazık ki başrol oyuncuların çok da bir etkisi olmuyor.

Eğer zamanınız var ise bence yukarıda ki filmlerden başlayın derim.

10 / 7







The Hunger Games ...
Kategori : Aksiyon - Dram - Bilimkurgu
Açıklama : Şimdiye kadar izlediğim hiç bir filme benzemiyor.Bence izlenilmesi gereken ender filmlerden biri.

Konu olarak ise başlarda biraz anlamadım sağ olsun arkadaşım biraz anlattı anca öyle filmi anlayabildim.Filmin konusu hakkında çok da bir bilgi vermeyeceğim eminim ki bu tarz bir film izlememişsinizdir.

Şiddetle tavsiye edilir...

10 / 9





The Hobbit An Unexpected Journey ...
Kategori : Fantastik
Açıklama : Sanırım bu Film köşesinde beğendiğim Film sayısı artıyor.Gene mükemmel bir film izledim.Film de şunu çok anlayamadım Yüzüklerin Efendisi serisinin devamı niteliğinde miydi yoksa daha öncesi mi çok kestiremedim ama benim düşüncem seriden önce ki konu işlenmiş.

Görsel efektlerden bahsetmeme bile gerek yok muazzam bir filmdi.

İzleyin mümkünse hemen : )

10 /10





Storage 24 ...
Kategori : Korku
Açıklama : Bu zamana kadar izlediğim en saçma Film.Yani filmde ki konu o kadar saçma ki hangi ara bir canavar ortaya çıktı ve bunun yanında görsel efektler bence çok kötüydü.

Tam anlamıyla zaman kaybı izlerken çok sıkıldım ve nedense oyunculuklar çok yapmacıktı yani filmi hiç beğenmedim.

Beğendiğim sadece Filmde oynayan sarışın kız : )
{ sevgilisi olmayan }

10 / 3




English Vinglish ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Bu film ile beraber Hint filmlerini sevmeye başladım.Film güzel olduğu kadarıyla ders verir nitelikte olması filme daha bir güzellk katmış.

Filmi izlerken kendimden çok şey gördüm yabancı bir ülkeye gidip oranın dilini öğrenmeye çalışmak : )

İzleyin izlettirin ...

10 /9






                                Şimdilik sizlerle paylaşacağım filmler böyle arkadaşlar...
Eğer bu filmleri izlemek isterseniz size izleme sırası olarak şöyle bir sıralama verebilirim.
  1. 3 Idiots
  2. The Hobbit An Unexpected Journey
  3. English Vinglish
  4. The Hunger Games
  5. Pitch Perfect
  6. Dirty Girl
  7. The Five Year Engagement
  8. Storaga 24
Şimdilik paylaşımlarım bu Filmlerle sınırlı.
Tekrar ve tekrar Film Köşesinde görüşmek üzere.
Takip de kalın ayrıca yorumlarınızı da bekliyorum : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder