4 Ocak 2013 Cuma

Berlin de Yılbaşı ...


Yeni hayallerin yeşerdiği bir gün.Hepimiz yılbaşı gecesi birer birer dilek tutarız.
Kimimiz sağlık kimimiz huzur kimimiz para kimimiz de aşk ve bunun gibi bir sürü dilek.

 ''Giden zamanda değilim.Geç kalınmış anılara, yaşanmamış hikayelere üzülürüm.Yaşayamadığım, söyleyemediğim belki de üzülmesin diye sustuğum o kadar anı biriktirdim ki şimdilik sadece doğru zamanı bekliyorum çünkü halen dünyayı tek başıma yaşama çabasındayım ...''

Bu yılbaşı Berlin - Brandenburger Tor da kutladım.Hemde Füsun arkadaşımla.


Plan yaparsınız hatta günler öncesinden ama nedense o planınız gerçekleşmez ve o gününüz size zehir olur.Yılbaşı gecesi işin açıkçası benimde aynen böyle oldu ama ben buna yenilmedim eğlenebildiğim kadar eğlendim : )

Buralar yılbaşı gecesi Cehennem yerine döndü.İnanır mısınız her yer savaş alanı !

Arkadaş yılbaşı gecesi herkes de bir havai fişek atma merakı oluştu hayır o değil bu yılbaşından bir gün öncesinden başladı ve yılbaşı gecesi herkes coştu bununla beraber yılbaşı gecesinden sonrada devam edildi.

Hayatımda ilk defa böyle bir şey gördüm çok şükür başımıza bir şey gelmeden atlattık : )

Şimdi size birazcık o geceden bahsedeyim ; bulunduğumuz alanda büyük mü büyük bir sahne vardı ve bir çok sanatçı mini konser vardı yanlış hatırlamıyorsam 2013 e girmeden önce en son sahneye Loren çıkmıştı.Biliyorsunuz geçen yıl Azerbaycan da Eurovision da  1. olmuştu.

Bu alan o kadar büyüktü ki bir çok insan vardı tabi böyle olunca eğlence mekanları ve küçük küçük stantlar vardı.Anlayacağınız tam anlamıyla karnaval havasındaydı ama keşke şu havai fişek olayları olmasaydı.Çünkü her an yanınızda patlayabiliyor tabi insanız hemen ürküyoruz : )

Her neyse o gece şunu anladım ki ben Almanları sevmiyorum en azından Yılbaşı gecesi !

Şimdi gelelim yeni yılımıza,

'' Umutlarla dolu yarınlara göz açmak istiyorum.Yoluma çıkan engelleri bir bir aşıp ardımda bırakmak istiyorum.Hayatın anlamını güzelliklerle hatırlamak istiyorum ! ''

Her geçen gün kendime bir şeyler katıyorum bu yıl benim ve çevremde ki insanlar için iyi geçer ve umarım yeni maceralara iyi insanlarla beraber yeni ufuklara yelken açabilme gücü bulurum.Biliyorum bu yılda benim için aynı geçecek ama ben şunu da biliyorum farklı geçmesi sadece ve sadece benim elimde.

Bu yüzdendir ki bu yıl farkındalığımı keşfettiğim bir yıl olur ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder