11 Mart 2013 Pazartesi

Avrupai abazalar ...

Abaza ; Uzun süre kadınsız kalan yada kadın düşkünü kişilere '' abaza '' denilmektedir.
Bu yazıyı yazarken çok düşündüm ve sonun da yazmaya karar verdim.

Genellikle Türk erkeklerine yakıştırılan bir lakaptır abaza.Eeee düşündüğünüz zaman da bunun doğruluk payı yüksektir.Tabi burada Türk erkeklerinden çok aklıma şu takılıyor ?
Avrupa'dayız ve burada ki insanları da görünce abazalık konusu bir tek Türk erkeklerine yakıştırılmasını çok da doğru bulmuyor.Bunu neden söylüyorum ? 

Şöyle ki; Avrupa da cinsellik çok mu çok küçük yaşlarda başlıyor.Tabi bunu herkes biliyor ama bu söyleyeceğimi çoğu insanın bildiğini düşünmüyorum.Burada çocuklar ana okuluna giderken aslında cinsiyet kavramını yavaş yavaş tanımaya başlıyor.Peki bu nasıl oluyor ? Çocuklar ana okul zamanın da bir gezi düzenlenip bir nevi kamp yapıyorlar.Bu kamp aslında bir nevi çocukların kendilerini tanımaları için düzenlenen bir kamp.Peki ne  öğreniyorlar ? Kısacası, tüm çocuklar elbisesiz yani çıplak bir şekilde bir oyun parkına bırakılıyorlar ve bu sayede çocuklar aslında ilk cinsellik durumuyla tanışmış oluyorlar.

Bu ne kadar doğru bilmiyorum ama şunu biliyorum Türkiye de uygulanmayacak bir yönetmelik : )

Baktığınız zaman çoğu çocuk cinsellik konusunu bilmeden büyüyor ve kulaktan dolma bilgilerle aslın da büyümeye başlıyorlar işte bu ne kadar doğru tartışılır.

Şimdi bunları geçecek olursak bildiğiniz gibi Avrupa da cinsel yaşam çok da sıkı değil, sanırım burada hem fikir izdir ama buna rağmen burada kilerin abazalık aşamasına gelmeleri beni cidden şaşırtıyor.Hayır abi Avrupa da her şey serbest ya buna rağmen halen bir abazalık durumu ! Hayır o değil burada kiler bu halde abazaysa bizim Türkiye'de kileri düşünmek bile istemiyorum : )

Şunu söylemeye çalışıyorum bir Avrupalı ne kadar Avrupa da da büyüse abaza her yerde abazadır.
Aslında burada önemli olan şu artık Türk erkeklerine yapıştırılan '' Abaza '' kelimesinin artık kaldırılması taraftarıyım.Sonuçta bunun böyle olduğunu kızlar söylüyor ve ne hikmetse Avrupai bir erkeğe hayran kalma durumları var.Eeee onun da bir farkı yok ki !

Bu sebepledir ki ; erkek her yerde aynıdır yok aynı değil diyorsanız tamam haklısınız ama dikkati de elden bırakmayın.
...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder