17 Mart 2013 Pazar

Eşsiz tatlar ve zafer ...

Karadenizliler için bir vazgeçilmez ; Mısır Ekmeği.
Mis gibi kokusu ve o eşsiz tat.

Bu lezzeti şimdiye kadar denemeyen arkadaşlar var ise kesinlikle bu lezzetten kendinizi mahrum etmeyin derim : )

Peki bundan neden bahsediyorum ?
Şöyle ki; Berlindeyim ve Karadeniz usulü bir mısır ekmeği yeme fırsatım oldu işin açıkçası daha önce de mısır ekmeği yeme fırsatım olmuştu.Sağ olsun annem gözleme yapacağında muhakkak mısır ekmeği de yapar zaten o olmasa sanırım çoğu güzel lezzetlerin tadına bakma gibi bir fırsatım olmayacaktı.Tabi annemde güzel yapar ama bir Karadenizlinin yapması tabi daha lezzetli oluyor : ) Tabi bu yemek olayı bununla da kalmadı ...
Tekrar bir vazgeçilmeze dönüyoruz ; Karalahana çorbası.Evet bunu ilk defa yedim daha önce yememiştim.Çok farklı bir tadı var ve ben bunu da çok beğendim : )

Ben ne şanslı bir adamım bu eşsiz lezzetleri Berlin de tadıyorum.Bildiğiniz gibi ben bir dernekte eğitim veriyorum ve gene eğitim vereceğim bir gün karşılaştım bu lezzetlerle ve kısmet olursa size dernek hakkında da ayrı bir blog yazacağım.

Bu kadar güzel lezzetlerin ardın daha önce tanışmış olduğum ve yeni tanıştığım arkadaşlarla bowling oynamaya gittim.Oynamaya gittik ama ilk gittiğimiz yerde yer olmadığı için şansımızı bir de Alexander Platz da denemeye çalıştık ki şükür orada oynama fırsatımız oldu.

Yani belki aranız da birinci kim oldu diye sorabilirsiniz o sebeple yukarıda ki fotoğrafı paylaşma gereği duydum.Efendim biz de kendi çapımız da bir şeyler biliyoruz yani kendimi çok övmeyi sevmem ama sonuç bu şekilde : ))

Yukarıda ki fotoğrafta da gördüğünüz gibi ben 1. belli 2. kim olacak diye arkadaşlarıma sormaktayım.Yani buradan da anlayacağınız gibi oyuna başlamadan daha 1. kim olduğu anlaşılıyordur : ))

Eğer bu blogu arkadaşlarım okuyorsa lütfen bana kızmasınlar bunlar sadece hayatın gerçekleri :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder