22 Mart 2013 Cuma

Bir hafta sonu da böyle geçti ...


Hafta sonu Polonya -Torundan arkadaşım 2 arkadaşıyla beraber Berline geldi ve aramıza daha sonra Münih den bir arkadaşımız daha dahil oldu.Arkadaşımla Berlin'i 3 gün boyunca gezmeye çalıştık.Aslında baktığınız zaman Berli'nin çoğu yerini gezebildik soğuklara rağmen bunu başarabildik : )

Benim burada üzerinde durmak istediğim şey Ritter Spot kısmı.Sizlere daha öncede bir blogum da bahsetmiştim.Öncelikle çikolata severler buraya uğramadan kesinlikle gitmesinler benden söylemesi : ) Ayrıca adresini buradan bulabilirsiniz.Burada çikolata alabildiğiniz gibi kendiniz de isteğinize göre çikolata yaptırabiliyorsunuz ama 45 dk gibi bir süre beklemeniz gerekiyor şimdiden duyurulur : )

Neyse biz şimdi bu konuya neden parmak basıyoruz ona gelelim.Efendim bu gelen 3 kız arkadaş çikolata yaptırma sırasına girdi.Neymiş efendim istedikleri çikolatayı yaptıracaklarmış külahıma anlatsınlar : ) Çikolata yapanlar arasında bir de erkek çalışan vardı nedense çikolata yaptırmada ki ilk amaç bu olsa gerek diye düşündüm ki arkadaşların tavrından da bu anlaşılıyordu.Hayır bizim kızlar bildiğiniz eridi gitti o değil de erkek de bir şeye benzese tipsiz ! ama neymiş çikolata yapıyormuş neymiş çikolata kokarmış ya bizim kızlarda ki kafaya bakın :) Ayrıca yaptırdıkları çikolatalar hiçbir şeye benzemiyordu tatsız tuzsuz bir şeydi, bu sebeple siz siz olun çikolatayı direk alın yaptırmayın hem zaman hem de para kaybı...


Çikolata maceramız bittikten sonra tekrar gezi turuna başladık ve akşam olunca artık karnımızın açlığını bir şekilde gidermemiz gerekiyordu ki '' Konyalı '' yardımımıza koştu : ) Burada da büyük bir macera yaşadığımızı söyleyebilirim.Neden mi ? Çünkü arkadaşlar uzun mu uzun zamandır et ve buna benzer yiyecekler yiyemedikleri için burada bildiğiniz aç insan rolündelerdi.Efendim masamızda bir kuş sütü eksikti :) Hayır o kadar çok şey yediler ki bir de üstüne tatlı yemek istemeleri artık bu arkadaşların insanlıktan çıktığının bir göstergesi olarak görmeye başladım.Şaka bir yana arkadaşlar Torun da yeme konusunda çok sıkıntı çekiyorlarmış sebze olarak bir karalahana varmış ne acı yaaaaa !!!! Bu sebeple burada ki Türk marketinden bir sürü şey aldılar umarım afiyetle yerler : ) Ayrıca ben burada etli ekmek yedim ama beğenmedim ...


Efendim bu gelen dört arkadaştan üçü geldikleri şehirlere döndüler son olarak bir arkadaşım kaldı onunla son gün çok ilgilenemesem de akşam Berli'nin en meşhur dönercisine götürdüm.Bu dönerci '' Mustafa's Gemüse Kebap '' adresine buradan ulaşabilirsiniz.Ayırca cidden çok meşhur.Şöyle ki ;

Bu cidden abartı değil bundan emin olabilirsiniz.Biz gittiğimiz de gerçekten çok şanslıydık ki önümüzde çok sıra yoktu sanırım 10 kişi vardı : ) Burası meşhur olmasına meşhur da bir şey yemek çok zor yani sıranın gelmesi çok zor eğer sıra size gelmişse çok şanslısınız.Ayrıca Berlin'e gelmişseniz ve buraya uğramamışsanız kendinize çok yazık etmişsinizdir.Bu sebeple buraya uğramadan Berlin den ayrılmayın benden söylemesi : )



Sizlere bu video ile vedamı ederken arkadaşlarım sayesinde çok güzel bir hafta sonu geçirdiğimi söyleyebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder