24 Mart 2013 Pazar

Hoşgeldin Arkadaşlık ...

İstanbul'dan beklediğim arkadaşım Pazartesi itibariyle Berlin'e ayak bastı.Bu arada arkadaşım dediğime bakmayın bu arkadaşla Berlin de yüz yüze görüştük daha önce birbirimizi hiç görmemiştik.Bu blog sayesinde bir arkadaş daha edinmiş oldum.Şuan arkadaşım da burada yarım dönemliğine eğitim alacak ve şimdiden kendi aramızda gezi planları düzenlemeye başladık : )

Bu arkadaşımın gelmesiyle birlikte çevremde ki arkadaşlıklar yavaş yavaş genişlemeye başladı mesela dernekte bir sürü insan ile tanıştım ve bu sayede de bir çok gençlikle tanıştım ve şimdilik bu konuda rahatım yerimde : )

Peki TU Berlin deki Erasmusluları soracak olursanız şimdilik hiçbiriyle görüşmüyorum.Zaten uzun zamandır da görüşmüyordum ve nedense bundan dolayı kendimi hiç kötü hissetmedim.Artık anladınız siz onu ! ve bunun yanında ilk zamanlar samimi olduğum bazı arkadaşlarla da uzun süredir görüşmüyorum işin açıkçası en başta hiç böyle düşünmemiştim aramızda ki iletişimin lakin herkes kendi hayatını yaşıyor bu sebeple her koyun kendi bacağın asılır ! deyip bunu da kapatayım ne de olsa herkes kendini biliyor.İsim vermeme gerek yok !

Yeni tanıştığım arkadaşlarımla çok mutluyum ve gerçekten çok güzel vakit geçiriyorum ve umarım böyle devam eder : )

Yine arkadaşlarla bulaşacağımız bir gün bir kaç arkadaşla ''Checkpoint Charlie'' de buluştuk.Berlinin uğranılması gereken yerlerinden biri eğer U-Bahn ile geliyorsanız Kochstraße'de inip burayı görebilirsiniz. Ben daha önce burayı bildiğim için benim için çok da sürpriz olmadı yalnız yanımda İstanbul'dan gelen arkadaşım vardı sanırım onun için farklı gelmiş olabilir.Daha sonra buradan ayrılarak Moritzplatz'a gittik.
Daha sonra diğer arkadaşlarla buluşup ''Zera Cafe'' e gittik.Mekan hoş bir yere benziyor ayrıca burada Nargile içebiliyorsunuz ve bunun yanı sıra içeride sigara da içebiliyorsunuz.Tüm sigara severlere duyurulur ama Sigara sağlığa zararlıdır bunu da diyelim sonra sigaraya teşvik ediyormuşum izlenimi vermek istemem : )

Bu Cafe'de de yeni arkadaşlarla tanıştım ve gerçekten çok iyi insanlar bu konuda çok şanslıyım : )
Burada baya bir oturduk kahkahalar hiç eksik olmadığını söyleyebilirim ve bir tiyatrocu arkadaş ile tanıştım Berlin de tiyatro yapıyor hemde Türkçe bu beni gerçekten çok şaşırttı.Hiç böyle bir şey ile karşılaşacağım aklımın ucundan bile geçmezdi ama gerçekten arkadaşımı buradan kutlarım.Her şey güzel giderken orada çalışan birinin gelip bizi kaldırmasıyla bu Cafe'de ki izlenimim tamamen değişti ve bir daha uğramam diye düşünüyorum ! Bu arada kesinlikle hiç bir şey yapmadık ...Ayrıca kovulmadık da ...

Neyse efendim buradan çıkıp hemen kendimizi Bowling'e attık tamı tamına 9 kişi bir bowling maçı düzenledik ve kızlar ve erkekler birer grup oldu ve hepimiz atışımızı gerçekleştirdik.Bakın ki sonuca ben gene birinci oldum : )
Hayır o değil atışlara başlamadan önce bir kaç arkadaşım kendilerinin iyi olduğundan bahsetmişti ama hepsi fos çıktı : )

Şaka bir yana gene güzel bir zaman geçirdim. Berlin de sanırım bu kadar eğlendiğimi hiç hatırlamıyorum.Eğer Berlin'e geldiyseniz sakın Türklerle takılmayın kuralına uyup da bazı şeylerden kendinizi mahrum bırakmayın !Özellikle bu sözümü dikkate alırsanız kendinize bir çok konuda bir şeyler katmış olursunuz ! Erasmus ile buraya gelen nereden baksanız 15 kişiydik ve eminim ki bu 15 kişi arasından Berlin hakkında ve buradaki hayatlar hakkında en donanımlı kişi benimdir ve bunda da kesinlikle iddialıyım.Bu sebeple takipte kalın çünkü öğreneceğiniz çok şey var ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder