5 Mart 2013 Salı

İçiyoruz kopuyoruz ...

SODA CLUB
...


Cuma gecesi, hani o planlamadığımız gün....
Ve böylelikle Berlin'de ki clublara da akmaya başladık.
İşin açıkçası içerisine hayran kaldım zaten cluba giriş yaptığınız da içeride sizi 3 veya 4 tane salon bekliyor ve hepsi birbirinden şahane.Buraya gitmeniz için U2 Pankow istikametinde Eberswalder str. durağında inerseniz bu güzelliklere şahit olabilirsiniz.

Ayrıca Cuma günleri 24:00 dan önce giren bayan arkadaşlar hiç bir giriş ücreti vermiyor ve yanılmıyorsam 2 tane Kupon veriyorlar ama erkekseniz giriş ücreti 8€ ayrıca içeride 1 bira içmeniz 3€ .İşin açıkçası bana biraz fazla geldi ama gene bir kereliğine de olsa bu eğlenceye ortak olmak lazım.Ayrıca Berlin'de eğlence günleri Cuma ve Cumartesi günleridir.

Şimdi o akşama döndüğümüzde bir bira içtim ve delice oynadım ve müzikler süperdi.Ben eğlenceden keyif aldım lakin içeride sigara dumanı artık bir müddet sonra nefes almam da zorluk çıkarmaya başladı.Sigara dumanına karşı bir alerjim olması benim için işleri biraz zorlaştırdı ama yine eğlenceye devam.

Ayrıca ne kadar sigara dumanına  alerjim olsa da Poznan da bir kaç sigara içmişliğim de vardır.Ah şu ben neydim ne oldum.Burada ayyaş olmazsam iyidir ama nedense sanki o yoldaymışım gibi hissediyorum : )

Bu yazımı sizlerle paylaşırken bile bira içiyorum düşünün artık gerisini ...

Club da duyduğum şarkıyı da sizlerle paylaşmak isterim ;

Dinledikçe seveceğinizden eminim.

Her neyse o geceyi saat 04:25 sularında yurduma gelerek bitirmiş bulunmaktayım.

Bir gecemde plansız ve programsız geçti ve aslında bir o kadar da güzel geçti 

....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder