14 Nisan 2013 Pazar

İyileşiyorum ...


İyileşiyorum !

Düşünün ki hayatınıza biri giriyor kısacık da olsa iz bırakıyor hayatınızda.Hiç tanımadan saatlerinizi geçiriyorsunuz, beraber gülüyorsunuz ve o fark etmeden sürekli onun gözlerine bakıyorsunuz hatta bakamıyorsunuz.

Hayat, sürprizlerle dolu ummadığın anda unuttuğun duyguları hatırlatmaya başlar, işte benim bir kaç günüm böyle geçti.Unuttuğum ya da unutmak istediğin tüm duyguların açığa çıkmasını bu sefer ben istedim.

Aslında hiç de pişman olmadım bir kaç günlüğüne de olsa birinden hoşlandım ve şunu anladım ki eski defterleri çoktan kapatmışım bu beni mutlu etse de dedim ya sadece bir kaç günlüğüne hoşlandım !

Açığa vurdum her şeyi bunu belki kafam güzelken yaptım ama sözlerimin arkasındayım ya da arkasında mıydım ? Zaman uzadıkça hele ki mesafeler uzayınca gönül işlevini kaybetmeye başlar benim ki de o hesap uzaktayım ve gönül işlevini kaybetti.

Hoşlandım ve bunu açık açık yüzüne karşı söyledim ve bunun pişmanlığını hiç yaşamadım.Söyledim ve çok da rahatladım ama bunu söylerken bir cevap beklemedim bunu olumsuz bir cevap alırım diye yapmadım sadece o an o cevabı almamam gerektiğini hissettim.Bunu yaparken kendimi çok da iyi hissetmesem de bildiğim bir şey vardı aslında o da '' mesafeler '' ...

Bazı duygular vardır onu beraber yaşamak istersin, beraber el ele göz göze olmak istersin, hatta beraber yemek yapmak belki de salıncakta beraber sallanmak istersin düşündüğüm bu muydu diye kendime defalarca sordum ben belki de bu sebeple bir cevap beklemedim.

Başlamadan biten duygular da bazen güzeldir çünkü  sevmeyi unutmamak hayatı halen güzel görebilmek hatta kısacık da olsa kalbine söz geçirememek ...

Tüm sevgiler hatta Aşklar yaşanmak için bizlere sunulmuş birer armağandır yeter ki bakan gözler sadece benliğin de buluşsun...

Her günü yeni duygularla yaşıyorum çünkü ben;
İyileşiyorum ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder