19 Nisan 2013 Cuma

Yorucu geceler ...


- Alte Kantine -
Akıllanmıyorum !

Sizlere bir önce ki yazım da aslında bahsetmiştim ve bir daha öyle bir gece yaşamak istemediğimden de bahsetmiştim en azından artık yürümek istemiyorum Berlin sokakların da .

Efendim o korkunç gecenin bir gün sonrasında da saatler 00:15 gösterirken ben yine dışarıdayım.Hayır kendime söz vermiştim bir daha o saatte dışarıda olmayacağım diye en azından geçici bir süreliğine.Herneyse o gün bir arkadaşımın yanına gittim ve akşam partiye gideceklermiş bende bir gün önce ki yaşadığım durumu anlatıp '' ben gelmiyim '' dedim ama desem ne olacak arkadaş ikna etti ve o gece de Parti yollarına düştük.

Yorgunum ama halen Partide coşacak enerjim var : ) Parti yollarına koyulduktan sonra sanırım bi 45 dk yolda yürüdük neden otobüs seferleri bitmişti : ) anlayacağınız yürümeye devam !

Parti alanında bizim grup da 3 Türk vardı ve nereden baksanız bi 10-11 kişi de İspanyoldu.İspanyollar sıcak insanlar ya ve eğlenceyi nerede ve nasıl yaşayacaklarını biliyorlar.Club'a gelecek olursak girişe ücret vermedik sadece montlarımız için 0,50€ verdik.İçerisi ful doluydu ve gerçekten eğlenmek için süper bir mekandı.Berlin'e gelirseniz buraya da uğrayın benden geçer not aldı : )

Ayrıca mekan yanılmıyorsam 2 bölümden oluşuyordu bir bölümün de eğleniyorsunuz diğer bölümde masa tenisi oynamak isteyenler masa tenisi oynuyor veya sigara içiyorlar.Her şeyi anladım da mekanda masa tenisinin olması enteresan ama güzel bir fikir : )

Akşamımız böyle geçti yanılmıyorsam 05:45 gibi yurda geçtim ve gerçekten artık dinlenmeliyim 2 gündür yapmadığım şeyleri yapmaya başladım ve bunları yaparken de içmedim :( neden halen hastayım !

Bunlar olurken Partiye gitmeden önce bir Türk arkadaşla tanıştım.Meğersem benim namım baya bir önden gidiyormuş.Bu arkadaşta benim blogu okuyup da Berlin'e gelmiş ve ayrıca İstanbul da çoğu arkadaş da blogumu takip ediyormuş o akşam birazcık şaşırmış olsam da bu beni mutlu etti : )

Sizlere bu yazıyı yazarken bir yandan da bugün itibariyle başlayan gezimi düşünmekteyim.

İstikamet '' Stockholm '' ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder