1 Nisan 2013 Pazartesi

Yeni arkadaşlıklar ...

Berlin'i tanımadığım insanlarla gezmeye devam ediyorum. Düsseldorf'dan dört arkadaş Berlin'e gezmeye geldi işin açıkçası hiç birini tanımıyordum ve burada dört arkadaşla tanışma fırsatım oldu ve iyi ki tanıştığımı söyleyebilirim.Hepsi birbirinden tatlı ve birbirinden değerli insanlar.Şunu soruyor olabilirsiniz ;

Eeee senin arkadaşların değilse kimin arkadaşları ?

Kesinlikle haklısınız bu arkadaşlar benim de 1 hafta önce yüz yüze tanıştığım arkadaşımın arkadaşları.Ya ne garip demi burada o kadar farklı şekilde arkadaşlıklar yaşıyorum ki sanırım buraya gelmeden önce bunları tahmin edemezdim.Bu sebeple bazen kendime de şaşırıyorum ama ne yalan söyleyeyim bu özelliğimi sevmeye başladım : )

Gezi turumuza gene benim artık sürekli ezberlediğim güzergahlardan başladık bu güzergahları sizlere yinelemeyeceğim çünkü bende artık yazmaktan sıkıldım : )

Şu kadarını söyleyebilirim gezimize başlamadan önce arkadaşlar bir rehber eşliğinde gezmeyi düşünüyorlardı. (Ayrıca bu rehber olayını buradan detaylı bir şekilde öğrenebilirsiniz.)Tabi bende buna büyük bir saygı duydum ama arkadaşlar rehberlere çok dayanamadan benim rehberliğimde Berlin turuna başladık.Ayrıca rehberlik ücreti almadım : ) Her şey Berlin için !

Uzun uzun Berlin'i gezdikten sonra Gemüse Döner yemeye gittik, hani meşhur ya bir de arkadaşlar tatsın istedim ve arkadaşlar çok beğendi işin açıkçası hiç şaşırmadım böyle bir şey bekliyordum : ) Döner hakkında sizlere daha önce bilgi vermiştim yinelemeye gerek duymuyorum.Dönerimizi de yedikten sonra akşam bir bara geçerek biraz kafaları bulma derdindeydik ve gittiğimiz yer hakkında buradan bilgi alabilirsiniz.Benim fikrimi soracak olursanız benden tam not aldığını söyleyebilirim ayrıca fiyat olarak da gayet uygundu : )

- Bellini lounge -


Bunun yanı sıra benim de daha önce görmediğim çoğu yeri gezme fırsatım oldu.Bu sebeple gelen arkadaşlara çok teşekkür ederim ve gezdiğim ve gördüğüm yerleri sizlere güzel bir anlatımla paylaşacağım.Bu sebeple takip de kalmaya devam : ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder