17 Nisan 2013 Çarşamba

Korku ile yüzleşmek ...

Hasta olduğum bir gün.Berlin de bir kaç kez hasta olmuş olsam da çok şükür ciddi hasarlar almadan paçayı kurtardım ve gene hasta olduğum bir gün Üniversitenin Erasmus Partisi vardı.

Bu arada 1 Nisan itibariyle Summer Semester başladı !

Yeni dönemin başlaması demek; yeni partiler ve yeni insanlar demektir.Bu sebeple bu dönem gelen arkadaşlarla beraber Erasmus Partisine gitmeye karar verdik.Gittiğimiz Club ''Sophienclub''.

Hasta olmama rağmen arkadaşlarla beraber gitmeye karar verdim lakin gecenin bitiminde gittiğime çok pişman oldum.Neden mi ? Partiye gitmeden önce arkadaşlar biraz demlendi tabi ben bir şey içemedim ! Sadece arkadaşların muhabbetine eşlik ettim.Aslında buraya kadar her şey çok normaldi ne zaman club'a geçtik işte o zaman akşamım yavaş yavaş zehir olmaya başladı.Gittiğimiz mekan işin açıkçası çok da hoşuma gitmedi çok küçük bir eğlence mekanı ayrıca girişe bir ücret vermedik ki zaten böle bir yere ücret verilip de gidilmez ! Ayrıca mekana girişte elimize bir kupon sıkıştırdılar ve bu kupanla ücretsiz bir bira içtim hastayım ama ücretsiz ya değerlendirmek lazım : )

İşte ben kendi çapımda eğlenmeye başladım ama o da nedir ki benim arkadaşların hepsinin suratı sirke satıyor arkadaş ya eğlenmeyi bilmiyorlar ya da mekan çok içlerine sinmedi ki mekan benim de içime sinmedi ama eğlenmeye çalıştım.Her neyse mekandan çok durmadan çıktık ve bir arkadaşımızı mekanda bıraktık bu benim sinirimi bozmuş olsa da mekandan bende çıktım ve daha sonra neden çıktığımı sorguladım ve keşke çıkmasaydım diye kendime defalarca söyledim.

Mekandan ayrılınca arkadaşlar Alexander Platz da gezelim dediler tabi ben sinirliyim ya hemen onların yanından ayrılmak istedim normalde ben sinirliyken çok çekilmez bir insan olabiliyorum.Neyse ben hemen U5'e binmek için İstasyona doğru yol aldım o da nedir tren seferleri durmuş bu arada saat 01:00 leri gösterirken böyle bir şeyle karşılaşmak beni bir anda telaşa soktu hayır o değil elimde ne harita var ne de başka bir şey.Hemen S-Bahn'a yöneldim şansıma S-Bahn Ostbahnhof'a kadar gidiyor.

Bilgilendirme yapacak olursak burada Cuma ve Cumartesi günleri 24 saat tüm seferler çalışıyor ama diğer günler saat 01:00 gösterdiğin de tren seferleri duruyor.Buraya gelecek olan arkadaşlar buna dikkat etsin !

Belki Ostbahnhof'dan otobüsle yurduma geçerim diye düşünürken otobüs seferleri de durmuş şaka gibi her şey üst üste mi gelir arkadaş! Baktım Ostbahnhof'un önün de taksiler var '' ulan dedim taksiye vereceğim parayı başka bir şeyde harcarım'' diyerek yurduma yürümeye karar verdim.Sanırım hayatımın en zorlu gecesiydi diyebilirim.Düşünsenize gecenin bir yarısında Ostbahnhof'dan Tierpark'a kadar yürümek.


Yol bilmeden elimde harita olmadan yurdumu buldum ama nasıl buldum bir da bana sorsanız ! Korkuyla beraber sanırım tüm duyguları yaşadım o akşam ki özellikle korkuyu çok ciddi anlamda yaşamam bana çok büyük bir ders oldu.Düşünsenize gecenin karanlığında bilmediğiniz yollardan gidiyorsunuz ki ve gittiğiniz çoğu yol da inşaatların olması ve ayrıca bir çok yol ayrımına varıp da karar vermek gerçekten çok zordu.Şükür ki başıma bir şey gelmeden yurduma vardım sanırım yolculuğum 2 saate yakın sürdü.

Ayrıca korkuma yol açan bir çok sebep vardı.Mesela; burada ki yabancıların hiç acımadan silahla vurulmaları ve geçtiğim yerlerde barların bol olması ve bunun yanında da bir çok pisliğin de buralarda barınması korkuma bir kat daha arttırdı.

İşin açıkçası böyle bir geceyi tekrar yaşamak istemiyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder