29 Nisan 2013 Pazartesi

Yorgunuz ama geziyoruz da ...

Warszawa'ya ayak bastık sonunda.

Uykusuz geçen bir gecenin ardından artık Warszawa'dayız.

Warszawa Havalimanından Merkeze gitmek için otobüse bindik yanlış hatırlamıyorsam ''175'' no'lu otobüstü.Ayrıca otobüs için bilet olayını da Polonyalı bir arkadaştan yardım aldık ne olur ne olmaz yanlış bilet almayalım diye.

Merkeze indiğimiz zaman yaptığımız ilk şey Döner yemekti ( Stockholm de aç kalınca ) lakin buranın dönerleri ne yazık ki istediğimiz gibi değildi bana soracak olursanız ben hiç beğenmedim.Hele ki Berlin de yemişseniz hiç beğenmezsiniz : )

Yemeğimizi yedikten sonra bir Bank bulduk ve yanlış hatırlamıyorsam 1 saate yakın Bank da uyuduk şaka gibi ama gerçek.Bildiğiniz gibi daha önce buraya gelmiştim o yüzden gezme konusunda çok sıkıntı çekmedik ilk güzergahımız Old Town oldu daha önce gezmiş olmama rağmen bir de gündüz görmek daha bir iyi oldu benim için.Old Town da gezerken bir afiş gözümüze takıldı.Afişi yukarıda sizlerle paylaştım.Evet sizin de anlayacağınız gibi 2.Türk Film Festivali'nin afişi.Bu arada Lehçe bilmiyorum sadece tahmin ettim : )

Gezimiz esnasında nere de bir Bank gördüysek sanırım bir kısmında yarım saat olsa da uyumaya çalıştık...

Gezimiz esnasında Warszawa da da bir çok Türk gördük.

'' Türkler her yerde '' kuramına katılıyorum artık biz her yerdeyiz : ))

Warzawa'yı gezdikten sonra burada yaşayan bir arkadaşla buluşacaktım, kendileriyle saat 20:00' de bir buluşma ayarladık yanılmıyorsam 1 saat kadar arkadaşı bekledim ve ekildim.Bu beni o gece çok da sinir etmiş olsa da sanırım unuttum gitti ya da halen unutmadım.Hayır gelemeyeceksen gelemeyeceğim diye mesaj at demi zaten tek kızdığım nokta bu !

Her neyse Warszawa gözünüzde büyütülecek gibi bir şehir değil.İşin açıkçası buraya bir gezi planlıyorsanız vazgeçin derim ama tabi gene de siz bilirsiniz ama eğer şehir hayatı görmek istiyorum diyorsanız buyurun gelin .

23:30 da Krakow'a yolculuğa koyulduk. Polskibus sağ olsun : )))

Krakow bende merak uyandıran şehir artık sana geliyorum ...