8 Aralık 2012 Cumartesi

Buz Pistinde Özgürlük ...

Karlı bir akşamda yollara koyulduk rotamız 
Buz Pisti ...


Daha önce sizlere de söylediğim gibi Berlin kara teslim.Her yer bembeyaz ve bu beni çok mutlu ediyor lakin şu soğuklar olmasa daha bir mutlu olacağım ama neyse !
Şimdi ilk defa Buz Pistine gidiyorum tabi buradan da anlayacağınız gibi ilk defa Buzda kayacağım.Bunun yarattığı heyecan bir kenarda dursun birazda korku var.Bunun sebebi ise bir yerlerimi kırma olasılığım.Bu olasılığın gerçekleşmesi çok yüksek : )


Yukarıda ki resim birazcık karanlık olsa da gittiğimiz Buz Pisti ...
Şimdi buraya giriş yaparken yanlış hatırlamıyorsam 1,60€ verdik tabi verdiğimiz para bununla sınırlı değildi bir de ayakkabılar için de 5,00€ civarı verdik sanırım ama fiyatlar konusunda emin değilim bunu belirteyim.

....

Efendim şimdi Patenlerimizi giydik ve Buz Pistinin bulunduğu alana doğru ilerlemeye başladık.Tabi Paten ile yürümek çok ayrı bir duygu yani yürürken bile bazı anlarda dengenizi kaybedebiliyorsunuz.

Aman DİKKAT !

Veeee Buz Pistindeyiz.
Ben heyecan ve korkuyu bir arada yaşıyorum ama cesaretten kaynaklansa gerek hemen kendimi Piste attım.Tabi bazı arkadaşlarımın ilk gelişi değilmiş yani onlar baya bir tecrübeliler ki cidden güzel kaydılar tabi ben kenarda iki adım atıp kenardaki korkuluğa tutunuyorum.Buz Pistini bir iki kere daire şeklinde ilerledim eeee bu arada hiç düşmedim mi ? Oooo hem de ne düşme göt üstü kolumun üstüne sırtımın üstüne ne türlü düşme modelleri varsa hepsini gerçekleştirdim sanırım : ))

Ben şuna inanmışımdır hep Buz da kaymak nedense bana hep özgürlüğü anımsatır bir kuş edasında özgürleşiyorsun sıyrılıyorsun benliğinden ...

Benim için çok güzel bir tecrübe oldu.Tekrar yapmak ister miyim ? Neden olmasın ...

Bu arada hiç bir yerimi kırmadım lakin ertesi gün uyandığım zaman her yerim ağrıyordu ve bu ağrıyı bir gün boyunca çektim...

Eeee her güzel şeyin bir zorluğu vardır ya da şöyle mi demeliyim ;

'' Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin, seyredersin. ''
ŞEBNEM FERAH
KORKARAK YAŞIYORSAN
....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder