24 Aralık 2012 Pazartesi

Film Köşesi - 4

Film Serüvenimize kaldığımız yerden devam ediyoruz ...



Dr. Dolittle 4 ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Evet arkadaşlar yanılmıyorsam bu film 5 seriden oluşuyor.Ben ilk serilerini izlemeden 4 den başladım : ))

Filmin konusu çok basit genç bir kız hayvanlarla konuşabiliyor ve bu yeteneğini kullanmak için karşısına çok büyük bir imkan çıkıyor ve böyle devam eden bir film.

İşin açıkçası sıkılmadan izledim lakin çoğu yerler saçmaydı yani izleyecek hiç mi hiç film bulamazsanız bu film neden olmasın ?

10 / 6




Year One ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Bence keyifli bir filim.İzlemeye değer.Komedi tadında olsa da aslında çok da komedi barındırmıyor.

Hani bazı filmler vardır vaovvv süper veya ya üffff çok sıkıcı diye aslında bu film sanırım tam ortada bir yerde kalıyor.

Ben izlerken sıkılmadım ama çok da iyi bir yapıt olduğunu söyleyemeyeceğim.

10 / 7





Deep Impact ...
Kategori : Bilim Kurgu
Açıklama : Evet Dünyayı kurtarmamız gerekiyor : ))
Film kötü değil ama ben izlerken çok sıkıldım.Arkadaş Filmde ekşın yok : )) Bu sebeple ben izlerken sıkıldım ayrıca konuda genel olarak aynı işte Dünyaya gök taşının çarpma korkusunun insanlarda yarattığı panik ve hayatta kalma mücadelesi anlatılıyor.

İzleyin der miyim ?
Sanırım Hayır : )))

Emeğe saygı ....

10 / 5




Aouamarine ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Kategori ne kadar da komedi diye adlandırsa alakası yok.Yani izlerken pek komedilik sahnelerle karşılaşmadım.

İzlerken  sıkılmadım ama işte sıradan bir konusu var.Yani farklı bir olayla karşılaşmıyorsunuz o yüzden zamanınızı başka filmler ile değerlendire bilirsiniz ...

10 / 6








Gayby ...
Kategori : Komedi
Açıklama : İsminden de anlaşılacağı gibi konu gay ler ile alakalı. Ayrıca Filmin konusuna değinecek olursak; çocuk yapmak isteyen bir kadın en yakın arkadaşından yardım ister.Bu kişi de tamamen hem cinslerinden hoşlanan bir erkek ve bu ikisinin çocuk yapma çabalarının anlatıldığı bir film.

Film ya bana saçma geldi yani Film sektöründe o kadar çok film var ki bence Film izleme tercihlerinizi onlardan yana kullana bilirsiniz.

10 / 3




Resident Evil Retribution ...
Kategori : Bilim Kurgu
Açıklama : Bu filmin tüm serilerini izlemişimdir ve bence serinin devam etmesi gerektiğini düşünüyorum ama nedense ilk seriler hariç son seriler bir birilerini tekrarlar nitelikte.

İşin açıkçası ben ilk serileri daha çok sevdim.Ben bilim Kurgu Filmlerinde izlediğim sahne bana inandırıcı gelmez ise ben o filmi çok beğenmiyorum.Aynı bu filmde ki evrim geçiren insanların hiç gerçekçi olmaması gibi ama genede izlenir : )

10 / 8





Red Dog ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Öncelikle tüm hayvan sever arkadaşlar mutlaka bu Filmi seyretmeli.Ne kadar da komedi dense de bence çok duygusal bir film.Film o kadar ders verici ki ben izlerken kendimden geçtim.

Film de bir köpeğin insanların hayatının  ne yönde değiştirdiği anlatılırken bunun yanında köpeğin sadakatini de izleye biliyorsunuz.

Filmin sonu beni çok etkiledi : (

İzleyin izlettirin ...

10 / 9


The Twilight Saga : Breaking Dawn 2 ...
Kategori : Fantastik
Açıklama : Ve serinin son Filmi ! Öncelikle bu serinin tüm kitaplarını okumakla beraber filmlerini de izledim.Filmin son serisi bence gayet güzeldi.Diğer serilere nazaran biraz hareketlilik daha fazlaydı ve ben bu tarz filmlerde hareketli sahneler ne kadar fazlaysa filmden o kadar keyif alıyorum.

Bu serinin son filmini izlemekle beraber bence kitaplarını da okumalısınız.

10 / 9






                                 Şimdilik sizlerle paylaşacağım filmler böyle arkadaşlar...
Eğer bu filmleri izlemek isterseniz size izleme sırası olarak şöyle bir sıralama verebilirim.


  1. The Twilight Saga : Breaking Dawn 2
  2. Red Dog
  3. Resident Evil Retribution
  4. Year One
  5. Aouamarine
  6. Dr. Dolittle 4
  7. Deep Impact
  8. Gayby
Şimdilik paylaşımlarım bu Filmlerle sınırlı.
Tekrar ve tekrar Film Köşesinde görüşmek üzere.
Takip de kalın ayrıca yorumlarınızı da bekliyorum : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder