29 Aralık 2012 Cumartesi

Polonya - Warszawa ...

Uzun mu uzun bir yolculuktan sonra Warszawa ya gelmiş bulunmaktayım ama buraya gelmeden öncesinden bahsetmek gerekirse; 

1 gün öncesi ,

Poznan da güzel bir sabah ve o günün sabahı sıcak bir sebzeli çorba içiyoruz.O gün akşama kadar hiç bir sorun yok ve akşam olur.Bir önce ki blog'um dada dediğim gibi burada içiyoruz ve o akşam el yapımı votka içiyoruz.İçtiğiniz zaman cidden içiyorsunuz hani tadı limonatayı andırıyor ama bir kaç saat geçtikten sonra emin olun kafayı buluyorsunuz : ) ve bunun üzerine hiç uyumadan otobüsle yolculuğa çıkmak.

1 gün sonrası ,

Yanılmıyorsam Warszawa ya gidesiye kadar baya bir uyudum  ve Warszawa ile ilk tanışmamız..

Yukarıda ki resim; eğer Polskibus la Warszawa dan yolunuz geçerse ineceğiniz otobüs durağı burası.İşin açıkçası ben buraya gelince bir kendime gelemedim.

Her neyse sağ olsun Warszawa da yaşayan arkadaşım beni karşıladı.Bu arada burada ki arkadaşımı yanlış hatırlamıyorsam 4-5 günlük tanıyorum. Erasmus öğrencisiyseniz böyle kısa sürede arkadaşlıklar kurabiliyorsunuz.Birbirimizi çok tanımasak da en azından benim açımdan ben çok memnun kaldım.

Warszawa vardığım akşamı clublardayız.


Giriş ücretli ama çok da bir para değil ayrıca club'a girmeden önce damgalanıyorsunuz : ))

Şimdi tabi insan ister istemez Poznan daki club la karşılaştırıyor.Hayır dostlar burada ki club ise Poznan daki neydi demek istiyorum.Tek kelimeyle süper bir akşamdı.Hayır Poznan daki de güzeldi ama buraya ayrı bayıldım.Eğer buralara gelirseniz mutlaka buraya uğramayı unutmayın.

Bir Galatasaray'lı olarak gurur duyduğum zamanları geçirdiğim şehir.Bildiğiniz gibi yakın zamanda Galatasaray - Fenerbahçe derbisi vardı ve bende bu derbiyi Warszawa da izleme fırsatı buldum.Maçı izlerken de fark ettim ki Polonya da çok Türk var özellikle de burada.

'' Türkler her yerde ''

Yediğim İskenderin tadını halen unutamamaktayım.Tek kelimeyle şahane bir iskenderdi.Bu lezzeti ''Sapko Kebap'' da tada bilirsiniz.Pişman olmazsınız.


Palace of Culture Science...
Devasa bir yapı ve özellikle bu yapının akşam büyüleyici bir havası var...
Ben şanslıydım ki arkadaşımın evi tam merkezdeydi yani bu yapı dibimizdeydi : )

...................................................................................................................................................................
- Old Town -
Buranın Old Town tabi ki de daha büyük.Çok şanslıydım ki ışıklı gösteriler vardı.Berlin de izleme fırsatı bulamamıştım kısmet bugüneymiş.

Şimdi sizlere bir kaç fotoğraf paylaşayım : )



Evet arkadaşlar sizlerle paylaşacağım Fotoğraflar bunlar ile sınırlı...
Warszawa da şehir hayatı yaşarken bir yandan da eski dönemlerden kalma eserlerle de baş başa kalabiliyorsunuz.Bu sebeple ki ben buraları çok sevdim umarım tekrar gitme fırsatım olur özellikle baharda tekrar gitmeyi düşünüyorum.

Yalnız şunu da söylemek gerekirse buralar ne kadar da güzel olursa olsun Berlin benim için başka güzel ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder