4 Aralık 2012 Salı

İlk kar ve İlk titreme ...


Berlin'e ilk kar düşer...
Yukarıda ki fotoğrafı sabahleyin odamdan çektim ...
Berlin'e çok da kar yağmamış olsa da gene de her yer bembeyaz oldu : ) Hepinizin de bildiği gibi Yılbaşı yaklaşıyor ve Berlin de yılbaşı hazırlıkları şimdiden başladığını söyleyebilirim.Örneğin çoğu ev ışıl ışıl şimdiden Yılbaşı ruhunu yaşamaya başlamışlar ve bunun yanı sıra çoğu alışveriş merkezi de bu geleneğe uyuyor.İşin açıkçası hayatımda ilk defa Yılbaşı ruhunu erkenden yaşamaya başladım ki bu beni cidden çok mutlu ediyor : )


Evet şimdi sabaha dönecek olursak !
Şunu söylemek gerekirse ben KAR'ı çok da yaşamış bir insan değilim.Bunun sebebi ise memleketime kar yağmıyor ve bu yüzden de karın yağması beni çok mutlu ediyor hiç abartmıyorum küçücük çocuklar gibi oluyorum : ) ve inanıyorum ki Berlin de kar'a doyacağım.Her güzel şeyin ne yazık ki bir de çikinliği var : )

Mesela dışarısı çoooook soğuk tabi ben şimdilik benim hissettiğimi söylüyorum yoksa dışarısı çok da soğuk değil yani düşünün ki havaların daha da soğuduğunu artık ben ne yaparım bilmiyorum :(
Tabi havanın soğumasıyla hastalıklarda artıyor.Tamam hasta olalım bu problem değil ama mesela sabahleyin kahvaltımı bir güzel yapmışım ve montumu da alıp okulun yolunu tutmuşum.Tabi okula gitmek için U- Bahn'a binmem gerekiyor.

Buraya kadar bir problem yok!

Arkadaş sabahın köründe milletin burnunu silmesi için sümkürmesi var ya beni öldürüyor.Hala alışamadım bu duruma hayır o değil bir ses çıkarıyorlar akıllara zarar tabi ben bu sesi duyunca midem bulanıyor.Yani burada ki insanları anlamış değilim.Ya biz Türkiye de ayıp olur diye böyle bir iğrençlik yapmayız ama burdakiler of of yani.Umarım en kısa zamanda bu duruma alışırım gerçi çok da alışmak istemiyorum : )  Hayır bir ara bende deneyeceğim acaba nasıl bir duygu diye : )
Bunların yanında kışın bot, eldiven, bere, içlik ve mont.Bunları yazmamın sebebi bunlar olmadan mümkünse kışın buraya gelmeyin ve buradan da aileme çok teşekkür ederim mont konusunda bana ısrarlı davrandıkları için normalde montumu yanıma almayı düşünmüyordum sağ olsun anneciğim ısrarları işe yaradı : )

Ve böyle geçen yolculuklar ayrıca şöyle bir durumda olabiliyor Metrolarda mesela sabah uyanıp metroya biniyorsunuz ve uykunuz açılmadı ilk olarak dışarısı soğuk olduğu için uykunuz açılabiliyor haaa bunun etkisi olmadıysa metro da adamın biri gitarını çalıyor tabi bunu yaparken de o eşsiz sesiyle şarkıda söylüyor sağ olsun bunu da yaparken uykunuz çoook güzel açılabiliyor : ) O yüzden uyanıyorum ama halen ayakta uyuyorum diyorsanız emin olun bura da böyle bir durumla karşılaşmıyorsunuz : )))

Berlin'e kış gelir bu genç üşür ve annesinin mercimek çorbasını özler ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder