29 Kasım 2012 Perşembe

Annemin kokusu ...


Memleketim, kokusunu özlediğim insanlar en önemlisi de annemin kokusu ve ailem ...

Berlin de iki ayımı doldurmuş durumdayım.Günlerim gecelerim bir şekilde geçiyor iyisiyle kötüsüyle.Bugün memleketim den bir paket geldi.Annemin kokusu babamın kokusu ve kardeşim kokusu özlemişim !

Özlem duymak ne kadar kötü ne kadar acı bir şey.Evet biliyorsun onlarla bir şekilde iletişime geçebiliyorsun ama ne onların kokusunu alabiliyorsun ne de sımsıkı sarılabiliyorsun. Bugün bir kez daha anladım ben ailemi özlemişim :( 

Biliyorum büyüdük artık bir şekilde kendi yönümüzü kendimiz belirlememiz gerekiyor ama benim ailem benim pusulam benim yönüm benim hiç sönmeyen ışığım benim ailem özlem duyduğum tek değerim...

Şu yaşıma geldim ama ailem olmadan ben ben olabilir miyim ? Ben buradayken şunu anladım.Değer vermek ! 
Değer verdiğin kişiye bunu göstermek ! Ben sevgiyi içinde yaşayan bir insanım çok fazla sevgisini dışa vuran bir tip değilimdir ama keşke bu özelliğimi de ailem de kullanmamış olsaydım.Çünkü şimdi o kadar pişmanım ki ailemi sevdiğimi hiç dile getirmedim.Bu benim hayatımda ki en büyük pişmanlığım.

Bazen unuturuz ailemizin varlığını hayatı sadece tek başımıza yaşarız ama biliriz ki onlar bir şekilde hayatımızda ve hep arkamızda ama bilmeyiz ki onlarsız hayatımızın hiç bir anlamı yok.İşte bunu anladığımız zaman aslında çok geç kalmış oluyoruz bu sebeple yurt dışına çıkın veya çıkmayın ailenizin yanında bulunun veya bulunmayın en azından onların yaşarken kıymetini bilin yoksa çok geç kalmış olabilirsiniz.

Ben geç kalmış değilim bunu biliyorum bunu anneme sımsıkı sarıldığım an söylemeyi düşünüyorum.Şunu diye bilirsiniz Anne kuzusu ve evet anne kuzusuyum..Hayatımda ki en büyük değerim beni ben yapan temel taşlardan biri ve bunun yanında babam ve kardeşim .

Hayatın anlamı onlarla var hayatımın güzelliği onlarla var ve şu yaşıma kadar hep şunu söylemişimdir geri kalan ömrüm ailemin olsun yeter ki nefes aldığım sürece hep yanımda olsunlar.

Ailemi çok seven ve çok özleyen bir gencim ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder