3 Ekim 2012 Çarşamba

Almanlarla bir gün...

Almanlarla bir gün geçirmek başta ne kadar cazip gelse de canımın sıkıldığını söyleyebilirim.Tabi ben hiç bir şeyden anlamadığım için sürekli sağıma soluma bakmaktan boyuncuklarım ağrıdı : )

Ama her geçen gün Almanca öğrenme isteğim artıyor.Yoksa olaylara hep Fransız kalıyorum.Yani sadece '' Hallo '' demekle yetiniyorum : )

Evet arkadaşlar sizlere daha önceki yazılarımda da '' Gartenkolonie '' den bahsetmiştim.Bugün Fevzi abimin arkadaşı İsmail abi kendi bahçesinde barbekü partisi verdi.Tabi bizde doğal olarak bu partiye katıldık.Efendim yemekte 8 kişiydik 3'ü Türk 5'i Alman.Tabi sizlerinde tahmin edeceği gibi barbekü de domuz eti vardı ki onun da yanında tavuk eti de vardı çünkü ben domuz eti yemiyorum ve yemeyi de şimdilik düşünmüyorum.

Her neyse partimizde bir de tatlı mı talı  '' Dora '' mız vardı : ) Dora'mız çok şirin bir köpek. Beyaz tüyleriyle bahçenin her yerinde koşturan ve oyunu çok seven bir köpek : )

Evet masaya oturmadan önce biralarımızı açtık içiyoruz.Bir yandan da etlerin pişmesini bekliyoruz ve o güzel an etler pişti : ))

Tabi ben tavuk eti yedim ayrıca hayatımda ilk defa patates haşlamasını kabuğuyla yedim ve gene hayatımda ilk defa ızgarada kabak yedim vallahi enteresan bir tadı var yani aslında tadı yok yani anlamadım garip bir şey işte : ))
Yemeklerimizi yedikten sonra tabi biralarımıza devam ettik ve biram bittikten sonra annemle uzun uzun oradan buradan konuştum.Galiba ailemi özlemeye başladım.Ne kadar buralarda olmak istesem de özlüyor insan.


Annemle konuştuktan sonra tabi Gartenkolonie deki komşularımızın yanına gittim.Yani orada şunu fark ettim normalde şehir merkezin de pek komşuluk ilişkisi yok lakin Gartenkolonie de her geçen kişinin selam verip geçmesi gerçekten çok güzel anladığım kadarıyla burada komşuluk ilişkisini kurmaya çalışıyorlar.Ne kadar da konuşmalardan çok anlamasam da gerçekten burada güzel dostluklar kurulmuş.

Buralar cidden çok güzel yani Berlinin hayran kaldığım bir yönü diyebilirim.Şimdi gelecek olursam ben bu muhabbetin neresindeyim sadece tanışma ve uğurlama kısmındayım desem doğru olur : ))

Hallo und Tschüssss : )))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder