17 Ekim 2012 Çarşamba

Türk Gecesi ...

Planlanan bir Parti ...Adı da '' Türk Gecesi ''.

Yabancı arkadaşlarımıza Türk kültürünü bir nebzede olsa tanıtmak .

Öncelikle ekip arkadaşlarımdan bahsetmek istiyorum ; Şeydanur , Doğa , Özlem , Sıla , Didem , Fikret , Emrah , Hilal , Sabanur , Merve ... Evet arkadaşlar öncelikle bu geceyi düzenlemek için bileceğiniz gibi iş bölümü yaptık.

Kızlar ; mantı , kek , kısır , makarna , patates salatası , irmik tatlısı , kurabiye , sigara böreği ... şimdilik aklıma gelenler sadece bunlar.
Erkekler ; geriye kalan ne varsa kaşığından tutunda çatalına kadar ha bir de '' Yeni Rakı '' ...yani Türk Kültürünü tanıtacağız ya rakısız olur mu hiç : ))

İşin açıkçası tabi kızlar daha çok emek harcadılar vallahi ne yalan söyleyim kızların bu kadar becerikli olduğunu tahmin etmezdim.Yani yapılanların hepsinin lezzeti süperdi.Özellikle Sıla arkadaşımın yaptığı kurabiye ve Doğa arkadaşımın yaptığı ıslak kek beni benden aldı : )))

Şimdi partiye geçecek olursak da parti yani iyi geçtiğini söyleyebilirim.Ayrıca parti de sanırım her milletten insan vardı en azından öyle düşünüyorum.Tabi çoğu arkadaş yabancı arkadaşlarla konuşma taraftarı oldu ki bence haklılardı sonuçta kültür kaynaşmasının tam ortasındayız değil mi ama : ))

Ama ben arkadaşlarımdan biraz farklı olarak çok yabancı arkadaşlarla iletişime geçme taraftarı olmadım.Nedeni ise yabancı arkadaşlarla İngilizce olarak bir yere kadar idare ediyorum ve gerisi ne yazık ki gelmiyor tabi böyle olunca da bir müddet sonra tıkanıyorum : )))

Bu sebeple o gün yabancı arkadaşlarla muhatap olmadım ama olmak isterdim : ) Ayrıca şöyle bir durumda ortaya çıkmaya başladı eğer ben iletişimimi İngilizce olarak yaparsam Almanca konusunda geriyim zaten daha çok gerileye bilirim.Bundan dolayı artık İngilizceyi tamamen unutup Almanca olarak anlaşmaya başlamam gerekiyor.En azından kat arkadaşlarımla da böyle iletişime geçmem gerekiyor.

Her neyse partide bir yandan içiyoruz bir yandan yapılanları yiyoruz.Tabi arkadan tarkanın müziği bize eşlik ederken kimi zamanda Fatik Ürek den HADİ HADİ yi dinliyoruz.Tabi biz Türkler hep bir ağızdan söyleyince yabancı arkadaşlar bir müddet ya bunlar ne diyor oldular   : ))) Tabi ondan sonra yabancı müzikler eşliğinde partimize devam ettik.Partinin ilerleyen saatlerinde kapımıza Polis dayandı.Efendim neymiş gürültü olmuş neymiş bir daha gelirse para cezası verirmiş.Neyse ki polisin eşi Türk'tü bize çok sorun çıkarmadı.Zaten ondan sonra biz dağıldık ama bazı arkadaşlar partiden sonra club'a  gitmişler bir de orada eğlenmişler...

Evet arkadaşlar benim için çok farklı bir gündü yani bir günde hayatımda yaşamadığım çok şeyi yaşadığımı söyleyebilirim...

Hayat bazen bize sürpriz yapabiliyor bu yüzden karşımıza kimlerin çıkacağı belli olmadan kapımızı tüm sürprizlere her daim açıyoruz : ))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder