31 Ekim 2012 Çarşamba

Doğmuşum haberim yok ...

Bundan tamı tamına bir yıl öncesi.... 2011....

Denizlideyim.Odam da bilgisayarımın başında zaman geçirmekle meşgulüm...

O gün doğum günüm ...Hem duygusal hemde yaşlanıyorumun verdiği sıkıntı : )

Akşamın karanlığında bir zil sesi ve sürpriz ...

Yanan bir mum hem de 3 tane : )

Mutluydum yanımda dostlarım vardı ...

Bu dostlar kimler mi ?

Tuğrul, Ceren, Sevil, Gülsüm ......

Ben dostlarıyla beraber zaman geçirmekten zevk alan insanlardanım.Dostluk zaman alır kimi zaman sınanırsın bu dostluk da kimi zaman da yapılan bir hatada hemen affedilirsin. Benim öyle dostlarım var ki nerede olursam olayım ne durumda olursam olayım bilirim ki onlar hep benim yanımdalar ve onlarda hep bilirler ki bende onların hep yanındayım.

Günümüz....2012 ...

Benim farklı yılım.Ailemden dostlarımdan ayrıldığım yıl.Belki ilk defa bazı şeylerin farkına vardığım yıl...

Bazen düşünüyorum da; ailemi dostlarımı acaba, buraya gelmekle ne kadar doğru bir şey yaptım ?
Burada şunu anladım ki hasret çekmek cidden zormuş...ama ben böylede mutluyum....

Doğum günümü ilk kutlayan sizin de tahmin edeceğiniz gibi ailemdi...Kardeşim benim için bir video hazırlamış ve gerçekten çok duygulandım....

Küçüklüğümden bu zamana sırasıyla geçiş yapan resimler....İnanır mısınız biran da gözlerim doldu resmen eskilere gittim :(

Ve sonrasın da dostlarım ve arkadaşlarımdan gelen mesajlar ....Ben şuna inanırım hayatıma giren her insan aslında benim şansımdır ve uğurumdur ...Hayatımda olan herkese sonsuz teşekkür ederim : )

Anlayacağınız bu doğum günüm biraz yalnız geçti...İnşallah bu ayrılış ilk ve son olur : )

Ah Erasmus ayırdın beni yarenlerimden : )))


Yanan her mum mutlaka kendinden bir şey kaybeder...
Sen istesen de istemesen de ....
Dostluk da sizce yanan bir mum mudur? Yoksa mumun ucunda ki ışık mı?
Sizce hangisi ?
....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder