22 Ekim 2012 Pazartesi

Yeni Rakı Kreuzberg ....

Canımın sıkıldığı bir gün Kız arkadaşları arayıp akşam bir şeyler yapalım dememle başladı bu maceram : )

Sağ olsun kızlar planı yapmışlar bana ise sadece uygulamak kalıyordu.

Plan ne mi ? Planımız '' Umspannwerk Kreuzberg '' de Rakı Festivaline gitmek...

Evet arkadaşlar yandaki resim festivalin olduğu binanın dışarıdan görünümü gerçekten bu resme baktığım zaman tarihi bir binaymış gibi gözükse de binanın içerisi çok ama çok modern.

Şimdi gelelim bu festivale kimlerle gittim.Önce ki yazılarımda sizlere bahsetmiştim bu arkadaşlardan Fikret ve Emrah.Normalde kızlarda geleceklerdi lakin binaya girememişler : ))

Neden mi ? Çünkü biz erken gitmemize rağmen dışarıda çok sıra vardı ve tabi ki kız arkadaşlar geç gelince sanırım kapıda birazcık beklemişler daha sonra kapılar kapanmış.Bu yüzden o gün 3 kişi takıldık şikayetçi miyim ? Kesinlikle hayır gayet iyiydi : ))


Evet şimdi sıradayız ya tabi birazda önlere doğru geldik iki genç bayan '' ya size bir şey söylemek istiyoruz '' deyip yanında ki kız arkadaş da '' zaten sizler ne söyleyeceğimizi tahmin etmişsinizdir '' demesiyle zaten biz olayı anladık.Bu arkadaşlar sıranın baya gerisindeymiş sanırım, rica edip yanınızda durabilir miyiz ? dediler  bizde '' tabi ki '' diyerek o arkadaşları uzun mu uzun bir sıradan kurtarmış olduk.

Her neyse sıra bize geldi ve içeriye girdik.Arkadaş mekan o kadar güzel ki yanda ki resimde de sanırım mekanın ne kadar güzel olduğunu anlamışsınızdır : )

Yani binanın dışarısına baktığınız zaman içerisinin böyle olacağını tahmin edemezsiniz en azından ben tahmin edemezdim : ))


An itibariyle binadayız : )))

Giriş de bizi böyle bir tablo karşılıyor...

Ama binanın içi gibi yapılan etkinlik de çok güzeldi.

Yani eğlenceye 1 - 0 önde başlıyoruz.Arkadaşlar normal de merdiven den inip tekrar bir merdiven çıktıktan sonra asıl eğlencenin olduğu yere ulaşıyoruz.


Biz üç genç partinin olduğu bölüme geçtik.İçeride şöyle bir olay vardı ; kupon almamız gerekiyordu bir kupon 2 € tabi rakı olur da yanında mezesi olmaz mı ?

Partinin bulunduğu yerin bir kısmını mezeler için ayırmışlar bir kısım yeri de rakılar için büyük bir kısmını da eğlence için.Yanda ki fotoğraftan da gördüğünüz gibi biz mekana girdiğimiz de Almanya nın en  kıvraktı sanırım oryantali sahnedeydi.  Vallahi ne diyim halt etmişler ben hiç beğenmedim : )))


Neyse biz içkilerimizi aldıktan sonra bir  köşeye oturduk  bir yandan rakılarımızı içerken bir yandan da muhabbet ediyoruz.  Neyse parti de bir çok kişi sahne aldı en son BABA ZULA sahneye çıktı.Tabi biz bi ikinci rakılarımızı da aldık onları da içiyoruz

Yani ortam güzeldi hatta son rakılarımızı içerken yanımızda ki iki güzel bayanla küçük de olsa konuşma fırsatı bulduk : )))



Tabi çok geç olmadan mekandan ayrıldık.Ne de olsa benim gitmem gereken uzun mu uzun bir yolum var : ) Yani şunu fark ettim gerçekten eğlence mekanlarından uzak bir yurt'un olması ciddi bir problem ama yapacak bir şey yok : )


Son olarak efendim festivalin girişin de yanda ki görmüş olduğunuz balon vardı.Tabi ben giriş de çekemedim çünkü balonu nedense söndürme gereği duydular.

Tabi bende mekandan çıkarken bu fotoğrafı çektim......


Ah Berlin günlerimi gecelerimi belirsiz bir şekilde sana sunuyorum bakalım başka hangi maceralar da buluşacağız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder