28 Ekim 2012 Pazar

Film Köşesi - 1

Hepinizin de bildiği gibi Berlin soğuk bir şehir ki kışında yavaş yavaş gelmesiyle aslında dışarıda gezme olanağımız da o oranda azalmaya başlıyor.Peki dışarıya çıkamıyorsam ne yapıyorum ?

Tahminleri alayım önce : )

Tamam tamam hemen söyleyeyim.Hepinizin de tahmin ettiği gibi Film izlemek : )

Evet arkadaşlar boş zamanlarımı artık Film izlemekle geçiriyorum. İzlediğim Filmleri sizlerle paylaşarak belki bazı filmler hakkında sizlere bilgi verebilirim.

Evet bu Film köşemizi paylaşmanın mutluluğuyla ilk yazıma başlayalım : )
Ayrıca Sinema eleştirmeni değilim sadece kendi düşünce ve görüşlerim !



  • Türkisch Für Anfänger ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Tabi şimdi Filmin ilk isminden de anlaşılacağı gibi Filmimiz de Türk ve Alman ailesinin başından geçen olayları anlatıyor.Film de Almanların Türklere bakış açısı anlatılmaya çalışılmış.Film de komedi, cinsellik eh birazda aşk ön plan da tutulmuş.Ayrıca bu film de Türk rolünde ki oyuncu yanlış hatırlamıyorsam Tunus lu bir gençti. Yani oynatacak bir Türk bulamamışlar. Hayret !

Arkadaşlar Film güzeldi yani ben izlerken sıkılmadım.Eğer zamanınız varsa izlemenizi tavsiye ederim.Tabi şimdi Almanya ya gelince  bende Türk - Alman filmleri izleme merakı doğdu ...

10 / 8


  • The Babymakers ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Evli bir çiftin çocuklarının olmaması nedeniyle sperm bankasından kendi spermlerini çalmak istemesiyle başlayan komedi tadında bir film.

Arkadaşlar bu filmi de izlerken sıkılmadım zaten bir film ne kadar iyi olursa olsun veya olmasın izlerken eğer bir insanı sıkmıyorsa o film çok iyi olmasa da iyi düzeydedir diye düşünüyorum.

Ne kadar komedi tadında geçti desem de aman aman gülmedim Film de ama izlemek isteyen arkadaşların zamanı varsa bu film neden olmasın diye bilirim : )

10 / 6

  • What's Your Number ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Bir kadının 20 kişinin içinden ona gerçek aşkı tattıracak kişiyi aramasıyla başlayıp bu aşkı 20. erkek de bulmasını anlatan güzel bir film.

Film için de komedi barındırsa da aşkında işin içinde olması Filmin izlenmesi konusunda daha cazip kılıyor diye düşünüyorum.Film sıkılmadan izleyeceğinizi düşünüyorum ama bu film de şu farklıdır diyemiyorum.Zaten genellikle bu tarz filmlerin konusu hep aynı oluyor.

Zamanınız varsa izlemenizi tavsiye ederim.

10 / 8

  • Big Miracle ...
Kategori : Romantik
Açıklama : Öncelikle bu filmi izlemeden önce dedim yani belgesel tadındadır falan ama öyle olmadı.Ayrıca bu filmi izlerken biraz sıkılabilirsiniz yani ben sıkılmadım izledim.Filmin başından sonuna kadar 3 balinanın kurtulma hikayesi anlatılıyor ve ne kadar mutlu sonla bitse de filmin için de bazı acı olaylarda yaşanıyor ayrıca bu film gerçek hayattan alınmış.Bu bilgilendirmeyi yapayım.

İzlemeniz size vakit kaybettirmez diye düşünüyorum.

10 / 7




  • Soul Kitchen ...
Kategori : Romantik -Komedi
Açıklama : Evet arkadaşlar bir Fatih Akın Filmi.Ben bu filmi izlerken Almanca olarak izledim ne de olsa Almanca film izlemek iyidir : ) lakin ne yazık ki Almanca alt yazılı bulamadım bu nedenle filmi sadece dinleyerek anlamaya çalıştım ne kadar anladım o tartışılır : )

İzlediğim veya anladığım kadarıyla başarılı bir yapım olmuş.İzlenilmesi gereken bir yapım diye düşünüyorum.Ayrıca fırsat buldukça Fatih Akın filmleri izlemeliyim ...

10 / 7



  • Ghost Rider Spirit of Vengeance ...
Kategori : Aksiyon
Açıklama : Ben bu filmi izlerken 1. sini izlemedim.İzlediğim kadarıyla aksiyonu ciddi anlamda bol bir film.Tabi bu filmi bende cazip kılan olayların Denizlide de geçmesinden kaynaklanıyor : )

Tabi filmin ilkini izlemediğim için bana bazı yerler saçma geldi ama dediğim gibi bu ilkini izlemediğimden kaynaklanıyor. Ayrıca film de Nicolas Cage olması da bu filmi  bende izlenir kılıyor.

Zamanınız olsun olmasın bu filmi izlemelisiniz diye düşünüyorum.

10 / 8


  • Ice Age - 4 ...
Kategori : Komedi
Açıklama : Buz Devri'nin tüm serisini izledim ve bu serisi de ciddi anlamda başarılı.Şimdiye kadar paylaştığım filmler arasında eğer bu filmi izlemediyseniz bence ilk bu filmden başlayın : )

Aslında bu film için başka bir söze gerek yok izleyin pişman olmazsınız : )

10 / 9


  • Harry Potter and the Deathly Hallows ...
Kategori : Fantastik
Açıklama : Harry Potter'ın tüm serisini izledim ve gerçekten tüm seriler süper yalnız sanki bana seriler ilerledikçe filmin enerjisinin düştüğünü düşünüyorum.Yani tüm seriler süper ama sanki bir şeyler eksik ya da hep aynı şeyi izliyormuşuz izlenimi verdiği için belki ben böyle hissediyorum.

Her neyse bu seriye başlayan arkadaşların bence tüm seriyi izlemesi gerekiyor.

10 / 7




                                       Şimdilik sizlerle paylaşacağım filmler böyle arkadaşlar...
Eğer bu filmleri izlemek isterseniz size izleme sırası olarak şöyle bir sıralama verebilirim.
  1. Ice Age 4
  2. What's Your Number
  3. Ghost Rider Spirit of Vengeance
  4. Türkisch für Anfänger
  5. Harry Potter and the Deathly Hallows
  6. Big Miracle
  7. Soul Kitchen
  8. The Babymakers

Sizlerle paylaşacağım sıralama böyle ara ara size blog adresimde filmler hakkında kısa kısa paylaşımlarda bulunacağım.Şimdilik Film köşemize böylelikle son noktayı koyalım : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder