10 Ekim 2012 Çarşamba

Berlin de karın doyurmak ...

Berlin de yurt da günlerimi geçirirken bir yandan da tabi ki karnımı doyurmak için alışveriş yapmam gerekiyor.Biraz burada ki alışveriş durumlarından bahsedeyim size.Bildiğiniz gibi burada bir çok süper market var ama bize öğrenciye uygun olan yerler lazım sonuçta okuldan aldığımız Hibeyi sadece yemeye harcamayalım.Benim bulunduğum yer de dört tane süper market var ama ben sadece iki tanesini kullanıyorum.

Şöyle ki ;



Yanda ki görmüş olduğunuz yerler Berlinin bir çok semtinde mevcut ve fiyat olarak da cidden çok uygun.Tavsiye edilir.Şimdi size bazı konularda bilgi vermek isterim.




Arkadaşlar ben Berline geldiğim zaman işin açıkçası Türkiye de ki içtiğim suları özledim ki halen de özlemekteyim : ) Burada Almanlar Maden suyu içiyorlar bundan dolayı bizim Türkiye de içtiğimiz sular burada çok fazla tercih edilmiyor tabi böyle de olunca Mc Donald's gibi yerler de eğer su içmek isterseniz size maden suyu getiriyorlar.Peki sizler buraya geldiğiniz zaman hangi { normal }sudan içmeniz gerekiyor ? Arkadaşlar aşağıda ilk alışverişimi sizlerle paylaşmak
istiyorum  : )



Yukarıda ki soruya gelecek olursak normal su resimde de gördüğünüz gibi pembe kapaklı sular oluyor.Diğer sular ise maden suyu niyetine içiliyor : ) Yani her gün maden suyu içerim diyorsanız ortada bir sorun yoktur. Ayrıca burada şişelere dikkatli bakacak olursanız yanda ki resimde sol taraftaki şişe de görebilirsiniz bir işaret var.Bu işareti gördüğünüz zaman bilin ki bu şişeyi geri getirdiğiniz zaman size karşılığında para verecekler.Çünkü siz su aldığınız zaman bir tek suyun parasını değil ayrıca şişenin de parasını vermiş oluyorsunuz.Bu arada yandakilerin maliyeti 3,01 € 'cuk tuttu : )))

Berline gelmeden önce kilo vermek için spor yaptım yanında tabi ki rejim de yaptım lakin kilo veremedim.İşe bakın ki burada nerden baksanız 20 gündür bulunuyorum ve DÖRT kilo vermişim şaka gibi : )) vallahi ne yalan söyleyim çok sevindim bu duruma :))

Erasmusun bir faydasını daha görmüş bulunmaktayım : )))))

Bu arada şimdiki kilo mu merak eden arkadaşları çok merak altında bırakmadan '' 80 '' kilo olduğumu söyleyim.

Evet arkadaşlar bu yazımı da burada noktalıyorum.Ayrıca bazen saçmalamış olabilirim.Hayır bazen de saçmalamak istemişimdir aynen şimdi olduğu gibi : ))  umarım yazdıklarımdan bir şekilde bilgileniyorsunuzdur.

Alışveriş okey ....

Bir sonraki yazım cidden içler acısı olacak bundan emin olabilirsiniz Sevgili arkadaşlar !!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder